دفعات بازدید: 8,637

تاریخ انتشار: 1395/08/04 - 9:41

تقی زاده : با حمایت همه جانبه مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام از جوانان منطقه توانستیم تیمی خوب را راهی مسابقات کنیم

شهرام تقی زاده سرپرست تیم فوتبال جوانان پتروشیمی بندرامام در لیگ دسته یک فوتبالکشور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ورزش شهرستان بندر ماهشهر در خصوص تیم عنوان کرد: با تغیراتی که امسال در کادر فنی داشتیم و همچنین وجود مربیان جوان و با دانش بومی و حمایت همه جانبه جناب یاوری مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام توانستیم تیمی خوب و یک دست را راهی مسابقات کنیم .

a8sp_تیم_لیگ_یک_فوتبال_جوانان_پتروشیمی_بندرامام.jpg

وی در ادامه گفت: تمامی برنامه های کادر فنی تا به حال  از سوی مدیریت باشگاه بطور دقیق و منظم انجام شده، آقایان یاوری و حیدری واقعا سنگ تمام گذاشتند و خواسته های کادر فنی و مجموعه تیم را به نحو مطلوب و در سطح بسیار  بالایی انجام دادند که جا  دارد از زحمات و حمایت این عزیزان تشکر و قدردانی کرد.

سرپرست تیم فوتبال پتروشیمی بندرامام بیان کرد : به جرات میتوان گفت این حمایت و امکاناتی که در اختیار تیم گذاشته شده است، در  تیم های لیگ برتر جوانان کشور هم ندیده ام و ان شاء الله که بتوانیم با بازی ها و نتایج خوبی که بدست می آوریم ،  قدردان زحمات این عزیزان که نگاه ویژه ای نسبت به پیشرفت جوانان شهرستان دارند، انجام دهیم. پتروشیمی بندرامام تنها تیمی در شهرستان است که در زمینه فوتبال پایه کشوری فعالیت میکند.

شهرام تقی زاده در پایان افزود : در هفته نخست توانستیم استقلال اهواز را از پیش رو برداریم و در دومین هفته در ماهشهر امروز میزبان تیم خلیج فارس هستیم.

 

 

ارسال دیدگاه