- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

مصاحبه با جهانگیر رضایی پیشکسوت فوتبال ماهشهر

96gj_جهانگیر_رضایی.jpg

این بار پایگاه خبری ورزش بندر ماهشهر به سراغ پیشکسوتی رفت که سالهاست در رشته فوتبال فعالیت دارد وی علاوه بر رشته فوتبال در رشته های والیبال و شنا هم تخصص خوبی دارد ، جهانگیر رضایی پیشکسوت فوتبال ماهشهر فعالیت در رشته فوتبال خود را مدیون زحمات پرویز نوذری میداند و اعتقاد دارد این مربی زحمات زیادی را برای فوتبال این شهرستان کشیده است.

جهانگیر رضایی در فروردین ماه ۱۳۴۲ در شهر مسجدسلیمان دیده به جهان گشود اما از همان سال به خاطر سکونت پدرش به شهرستان بندر ماهشهر آمد و از سن ۱۰ سالگی هم وارد دنیای ورزش شد.

لطفا خودتان را معرفی کنید؟

 با نام و یاد خدا،جهانگیر رضایی متولد ۱۳۴۲

از چند سالگی ورزش را شروع کردید؟ از سن ۱۲سالگی با تیم محلاتی بنام کارگر، زیرنظر آقای پرویز نوذری فوتبال را شروع کردم ودر کنار رشته فوتبال علاقه زیادی به والیبال و شنا داشتم که در این رشته های ورزشی هم مقام قهرمانی دارم و حدود سی سال است که ورزشکار هستم.

a0b2_تیم_پتروشیمی_فجر.jpg

در حال حاضر کجا مشغول به مربیگری و کار هستید؟ در حال حاضر مربیگری فوتسال نونهالان نیرو ونشاط یکی از مدارس فوتسال که توسط آقای حسن دوستان تاسیس شده و همچنین معاون امور ورزش پتروشیمی فجر هستم.

دستاوردهای شما بعنوان بازیکن و مربی؟ در سال های گذشته که به عنوان بازیکن با تیم فوتبال استقلال ماهشهر قهرمان باشگاههای ماهشهر و  همچنین باتیم شیمیایی رازی قهرمان جوانان ماهشهر شدیم و به عنوان مربی والیبال جوانان ماهشهر به مسابقات قهرمانی خوزستان به شهرستان اندیمشک رفتیم و توانستیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

m25i_تیم_والیبال_استقلال_ماهشهر.jpg

در گذشته در چه پستی بازی میکردید؟

 درگذشته در پست دفاع چپ فوتبال بازی می کردم که بعدها توسط آقای نوذری مربی فوتبال شاهین به دروازبانی رو آوردم و یکی از دروازبان های مطرح بندر ماهشهر شدم.

چه ورزش های دیگری انجام می دهید؟ در کنار فوتبال در رشته ورزشی والیبال و شنا فعالیت میکنم که در حال حاضر سرپرست تیم شنا و بازیکن پیشکسوتان پتروشیمی فجر هستم.

در بین بازیکنان فوتبالیست  ایرانی به بازی چه کسانی علاقه داشتید و دارید؟ با احترام به تمامی ورزشکاران به بازی آقای مرحوم اسفندیار دوستانی که ایشان بعدها مربی خودم شد علاقه داشتم و بعد از او آقای حبیب عساکره که دروازبان سابق صنعت نفت آبادان و دارایی ماهشهر بود.

47ri_تیم_فوتبال_استقلال_ماهشهر.jpg

شیرین ترین خاطره ورزشی؟ پیروزی یک بر صفر برابر تیم نفتون مسجدسلیمان در سری مسابقات قهرمانی لیگ خوزستان در استادیوم ورزشی ماهشهر بود.

تلخترین خاطره ورزشی؟ روزی بود که در خدمت سربازی به من اطلاع دادند بازیکن والیبالیست و دوست صمیمی من شهید طاهر باوی که عضو تیم والیبال استقلال ماهشهر بود، به شهادت رسید.

از  گذشته فوتبال بگویید؟ فوتبال گذشته نه پولی بود و نه دستمزدی،  هرچه بود از سرعشق و علاقه و تعصب و غیرت بود ، آنهاییکه هنوز به یاد دارند، می دانند که کارگران هنگام بازگشت از کار تا زمانیکه فوتبال تماشا نمیکردند برای استراحت به منزل نمیرفتند، یادش بخیر

فوتبال ماهشهر را در چه سطحی میبینید؟فوتبال ماهشهر درقدیم سطح بالایی داشت و مانند باشگاههای کشورهای خارجی بود، ولی در حال حاضر خیلی باید کار کرد تا مانند سالهای گذشته شود.

gble_تیم_استقلال_ماهشهر-.jpg

نظر شما در خصوص مسابقات فوتبال برگزار شده در سطح شهرستان چیست؟ مسابقات فوتبال برگزار شده در سطح شهرستان از سطح خوبی برخوردار است و ان شالله مسئولین شهرستان بیش از پیش از ورزشکاران پشتیبانی  و حمایت کنند تا بتوانند خودشان را درسطح کشور نشان دهند.

نظر شما در خصوص عملکرد مسئولین ورزش شهرستان چیست؟ عملکرد مسئولین محترم ورزش که اشخاصی زحمتکش و بی ادعا هستند تابه حال بسیار خوب بوده و جای تشکر و قدردانی دارد.

7pu_تیم_منتخب_پیشکسوتان.jpg

نظر شما در خصوص پایگاه خبری ورزش وجوانان ماهشهر؟

جای تقدیر و تشکر از آنهایی که با کوشش و تلاش خود توانستند یک چنین پایگاه خبری تاسیس نمایند تا بتوانند ورزشکاران نمونه و با اخلاق را به جامعه معرفی نمایند تا دیگران بتوانند آنها را الگوی خود قرار دهند.

کلام آخر؟

در آخر هم از شما تشکر و قدردانی می‌کنم که برای مصاحبه با یک ورزشکار پیشکسوت مرا انتخاب نمودید، همیشه شاد و سلامت باشید.

 

e4g_تیم_پرسپولیس_چمران.jpg

jxl4_جهانگیر_رضایی-.jpg

qlh8_تیم_فوتبال_پیشکسوتان_بندرماهشهر.jpg