دفعات بازدید: 56,745

تاریخ انتشار: 1395/08/30 - 16:38

دومین جشنواره مدارس نجات غریق خوزستان برگزار شد

دومین جشنواره مدارس نجات غریق خوزستان با حضور ۱۸۰ ورزشکار برگزار شد.

 

حر حاجیان، رییس هیات نجات غریق استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این مسابقات روز جمعه (۲۸ آبان‌ماه) در اهواز برگزار شد.

 

وی بیان کرد: این مسابقات با حضور ١٨٠ ورزشکار از سراسر استان و با هدف پیشبرد اهداف هیات و استعدادیابی منجیان برجسته انجام شد.

 

رییس هیات نجات غریق خوزستان گفت: ‌در پایان نیز در رده سنی زیر ۱۰ سال و در شنای ۵٠ متر با مانع با پای فین، امیرحسین شمالی‌زاده به قهرمانی رسید، مهدی بحرانی دوم شد و بشار حاجیان و امین عیدانی به صورت مشترک سوم شدند. در شناى ۵٠ متر قورباغه نیز امین عیدانی، آیدین سمیع و بشار حاجیان به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

 

وی افزود: در رده سنی ١١ تا ١٢سال و در ماده ۵٠ متر با مانع، علی حمیدی، دانیال خرده‌بین و عرشیا راکی‌پور به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در شنای ۵٠ متر پروانه نیز علی حمیدی اول شد، دانیال خرده‌بین در مکان دوم ایستاد و رضا شعبانی سوم شد.

 

حاجیان بیان کرد:‌ در رده سنی ١٣ تا ١۴سال و در ماده ۵٠ متر پروانه، مصطفی طرفی، امیرصالح یوسفی و نظام گنجاپور به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند. در شنای ١٠٠ متر با مانع نیز علی حسونی به قهرمانی رسید، محمدمهدی کاردان دوم شد و مهرشاد آموزگار در رده سوم جای گرفت. در ماده ۵۰ متر حمل آدمک هم حسین همراه‌پور، ابراهیم امیری و علی حسونی به ترتیب اول تا سوم شدند.

 

وی گفت: در رده ‌سنی ۱۵ تا ۱۶ سال و در ماده ١٠٠ متر با مانع، علی شریفی، امیررضا رحمان‌پور و نظام گنجاپور به ترتیب در مکان‌های‌ اول تا سوم جای گرفتند. در ماده ۵٠ متر حمل آدمک با پای فین نیز علی شریفی به قهرمانی رسید، دانیال شکیبا نایب‌قهرمان شد و مصطفی طرفی در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

رییس هیات نجات غریق خوزستان گفت: در بخش تیمی نیز هیات نجات غریق امیدیه به مقام قهرمانی رسید، تیم هیات نجات غریق استان دوم شد و تیم هیات نجات غریق آبادان در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

وی بیان کرد: ‌در پایان نیز به نفرات اول تا سوم مدال و حکم قهرمانی و هدایایی از طرف هیات نجات غریق استان اهدا شد.

ارسال دیدگاه