دفعات بازدید: 9,166

تاریخ انتشار: 1395/10/03 - 14:30

یاوری: وقتی تیم برتر میدان هستیم چرا فحاشی کنیم؟/ شیمیدُری‌ها حاشیه را آغاز کردند

%d8%b4%d8%a7%d9%be%d9%88%d8%b1-%db%8c%d8%a7%d9%88%d8%b1%db%8c

مدیر باشگاه پتروشیمی گفت: مقابل تیم بسکتبال شیمیدر تیم برتر میدان بودیم و چرا باید در این شرایط فحاشی کنیم؟

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر شاپور یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اظهارات صفرزاده مدیر باشگاه شیمیدر در مورد قرار دادن دوربین روبروی نیمکت این تیم در بازی مقابل تیم بسکتبال شیمیدر اظهار داشت: اگر این کار غیرقانونی بوده چرا اعتراض نکردند و به ناظر بازی اعلام نکردند که آن را جمع کند. مگر با حضور دوربین چه اتفاقی می‌افتد. آیا در زمین کار خلافی می‌کنید که از حضور دوربین گلایه دارید؟

وی ادامه داد: از ناظر بازی و مسئولانی که سالن بودند می‌توانید بپرسید چه کسی جنگ روانی را شروع کرد. اتفاقا ما کار بسیار خوبی کردیم وقتی فاصله زیاد شد مربی‌مان تصمیم گرفت فشار را کم کند و اختلاف بیش از حد نشود. من هم از این کار خوشم آمد.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی گفت: اینکه ما دنبال جنجال یا حاشیه باشیم زمانی اتفاق می‌افتد که در خانه از حریف‌مان عقب باشیم یا بازی پایاپای باشد و بخواهیم برنده شویم. وقتی ما تیم برتر هستیم چرا باید چنین کاری انجام دهیم.

یاوری عنوان کرد: حتی ما کاری که انجام دادیم این بود که پشت نیمکت آنها را خالی کردیم و خود من هم در جایگاه ننشستم و به سمت پیشکسوتان رفتم. دیگر چه کار باید می‌کردیم. وقتی هم درگیری به وجود آمد من به بازیکنان و کادر فنی خودم گفتم اصلا وارد ماجرا نشوید.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود شعارهایی علیه مصطفی هاشمی داده می‌شد، گفت: وقتی شما تماشاگر را تحریک می‌کنید انتظار نداشته باشید که آنها هم شما را نگاه کنند. حتی چندین بار شاهین‌طبع و مربی ما از هواداران خواستند چیزی نگویند. خود من هم به هواداران گفتم اگر بردیم یا حتی باختیم کاری به مصطفی هاشمی نداشته باشند و چیزی نگویند.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی در مورد اینکه صفرزاده گفته شاهین‌طبع الفاظ بدی را به کار برده است، تاکید کرد: من خودم از بالا مشاهده می‌کردم آنچه شنیدم این بود که شاهین‌طبع می‌گفت سرپرست نمی‌تواند کنار میز ناظر و منشی‌های بازی بیاید. اصلا چرا باید فحاشی کنیم و الفاظ بدی به کار ببریم زمانی که برتر هستیم. یک جام چقدر ارزش دارد که بخواهیم به خاطر آن جامعه ورزش را مکدر کنیم.

ارسال دیدگاه