دفعات بازدید: 181,433

تاریخ انتشار: 1395/10/03 - 15:01

رئیس شورای شهر بندر‌ ماهشهر:تقویت امکانات ورزشی شهرک طالقانی ماهشهر از نیازهای اساسی این منطقه است

رئیس شورای اسلامی شهر بندر‌ ماهشهر گفت: تقویت امکانات ورزشی شهرک طالقانی یکی از نیازهای اساسی این منطقه است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر به نقل از فارس از ماهشهر، نعمت‌الله قنواتی بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری آئین بهره‌برداری از سالن ورزشی شهرک طالقانی اظهار کرد: ساخت سالن ورزشی و دیگر امکانات ورزشی در شهرک طالقانی یکی از اساسی‌ترین نیازهای مردم این منطقه است.

نعمت الله قنواتی شورای ماهشهر

وی افزود: شهرک طالقانی یکی از مناطق پر استعداد شهرستان است که ضرورت دارد توجه خاصی به ساکنان این منطقه و به ویژه جوانان آن شود.

رئیس شورای شهر بندر ماهشهر در ادامه با اشاره به تأثیر ورزش در سلامت جسمی و روحی افراد، خاطرنشان کرد: احداث و تجهیز این سالن ورزشی که توسط شهرداری و با پیگیری شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر صورت گرفته فرصت مناسبی برای پرورش استعدادهای موجود در این منطقه است.

قنواتی اضافه کرد: تلاش ما بر این است که بتوانیم به نحو شایسته‌ای از ظرفیت‌های موجود در منطقه استفاده کرده و گامی در تأمین رفاه شهروندان برداریم.

وی در پایان اعتبار هزینه شده برای احداث این سالن را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این سالن ورزشی توسط شهرداری بندر‌ماهشهر در زمینی به مساحت ۱۵۰ متر مربع و  با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در مدت یک سال احداث و تجهیز شد.

ارسال دیدگاه