دفعات بازدید: 2,750

تاریخ انتشار: 1395/10/28 - 19:10

یاوری : ورزش صبحگاهی در مجتمع پتروشیمی بندرامام به صورت منظم برگزار میشود

با هدف ایجاد نشاط و شادابی،طرح ورزش صبحگاهی در مجتمع پتروشیمی بندر امام برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر شاپور یاوری مدیر عامل باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام با اعلام این خبر اظهار داشت : با توجه به رویکرد مدیریت ارشد شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام در راستای ارتقاء بازدهی و سلامت همکاران شاغل و حضور نیروی انسانی شاداب و پاسخگو در محیط کار ، این باشگاه از هفته جاری اقدام به برگزاری طرحی با نام “ورزش صبحگاهی” در این مجتمع نموده است.

ورزش صبحگاهی

یاوری با اشاره به اهمیت ورزش در حفظ سلامتی کارکنان افزود : ورزش صبحگاهی به فعالیت ها و تمرینات جسمانی سبک گفته می شود که در ابتدای صبح انجام می گیرد و نقش موثری که این نوع تمرینات در تندرستی و نشاط ایفا می کند،باعث گردیده ورزش صبحگاهی به عنوان یک پدیده جهانی معرفی شود.

وی در پایان بیان داشت : آمارهای جهانی حکایت از افزایش بیماری های قلبی ، فشارخون و دیابت دارد و این بیماری ها به صورت نهفته آینده فرد را هدف قرار خواهد داد لذا بهترین ابزار برای مقابله با این بیماری ها ی نهفته ورزش و تحرک می باشد.

شایان ذکر است طرح ورزش صبحگاهی که با مشارکت گسترده کارکنان شاغل در شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام در روز دوشنبه هفته جاری برگزار گردید و بر طبق برنامه ریزی صورت گرفته روزهای زوج به مدت پانزده دقیقه قبل از آغاز روز کاری برگزار و ادامه خواهد یافت.

ارسال دیدگاه