دفعات بازدید: 8,990

تاریخ انتشار: 1395/11/12 - 23:29

تکذیب اخبار منتشر شده در خصوص عدم حضور بازیکنان آمریکایی پترو یاوری : بازیکنان آمریکایی‌ پتروشیمی بندرامام در ماهشهر هستند

شاپور یاوری، مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام با تکذیب اخبار منتشر شده در ارتباط با مشکل بسکتبالیست‌های آمریکایی این تیم برای ورود به ایران می‌گوید: دو بازیکن آمریکایی تیم پتروشیمی جیمز وایت و جرالد رابینسون، صبح دیروز وارد ماهشهر شدند.

شاپور یاوری پترو

این دو بازیکن دارای پروانه رسمی و ویزای کار هستند و برای ورود به کشور هیچ مشکلی نداشتند و صبح دیروز وارد تهران و از آنجا نیز با پرواز وارد ماهشهر شدند.

وی با رد اخبار منتشر شده در ارتباط با مشکل بازیکنان آمریکایی پتروشیمی برای ورود به کشور به دلیل اقدام متقابل ایران در ایجاد محدودیت به منظور ورود اتباع آمریکایی گفته: این دو بازیکن آمریکایی به دلیل داشتن پروانه و ویزای کار برای ورود به کشور هیچ مشکلی نداشتند.

جوزف جونز و جی پی پرینس دو بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد هستند که در میانه تعطیلات لیگ ایران برای استراحت ایران را ترک کردند، اما پس از قانونی که دولت جدید آمریکا برای ممانعت ورود ایرانی‌ها گذاشت و اقدام متقابل کشورمان را در پی داشت، نمی‌توانند به ایران بازگردند. یاهو اسپرت در گزارشی به وضعیت این دو بازیکن پرداخته و اریک فیشر مدیر برنامه‌های این دو بازیکن می‌گوید این دو بازیکن با تیم‌های ایرانی قرارداد دارند و اگر نتوانند بازگردند قراردادشان باطل می‌شود.

ارسال دیدگاه