دفعات بازدید: 6,122

تاریخ انتشار: 1395/11/22 - 8:21

همایش پیلاتس و تندرستی به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان بندرماهشهر برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری ورزش شهرستان بندرماهشهر همایش پیلاتس و تندرستی به مناسبت دهه فجر ۲۰ بهمن ماه در تالار آوینی برگزار شد.

در این همایش با شکوه آقای دکتر محفوظیان با موضوع افسردگی و تغذیه مناسب و همچنین سرکار خانم قمبرنژاد مدرس اول استان با موضوع پیلاتس و اهداف و فواید آن سخنرانی داشتند‌.

z8s5_همایش_پیلاتس_ماهشهر.jpg

در پایان با حضور وحید کاظمی نژاد رئیس هیات ورزشهای همگانی و  خانم ها سهرابی دبیر هیات و  مصطفایی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان بندرماهشهر به بازیکنان این همایش ،کارورزان تحت نظر کمیته و مربیان لوح ، تقدیر نامه و جوایزی به رسم یادبود  اهدا گردید.

شایان ذکر است در این مراسم خانم افشون عضو شورای  شهرستان بندر ماهشهر، خانم عبادی رئیس اداره میراث فرهنگی ، آقای لیاقت دبیر هیات ورزشهای همگانی بندرامام خمینی(ره) ، خانم باقری رئیس  کمیته ایروبیک و آمادگی جسمانی ، خانم صفری زاده رئیس کمیته یوگا ، روابط عمومی شهرداری چمران و اداره ارشاد اسلامی و اداره ورزش و جوانان بندر ماهشهر و جمعی از مسئولین و ورزشکاران  در این همایش با شکوه حضور داشتند.

کاظمی نژاد رییس هیات ورزش های همگانی بندر ماهشهر در این همایش از سرکار خانم بنفشه آقایی رییس کمیته پیلاتس و کلیه مربیان و کارورزان شهرستان بندر ماهشهر به خاطر فعالیت چشمگیر و توسعه این ورزش در شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

0mog_همایش_پیلاتس_ماهشهر_--.jpg

8y30_همایش_پیلاتس_و_تندرستی.jpg

ارسال دیدگاه