دفعات بازدید: 785

تاریخ انتشار: 1390/11/14 - 21:51

تکابی: چون به سود فرد خاصی در پینگ‌پنگ کار نمی‌کنم، حقم را نمی‌دهند/ وزیر رسیدگی کند

۵ روز مانده به برگزاری مجمع هیئت اصفهان اعضای آن را تغیر دادند

تکابی: چون به سود فرد خاصی در پینگ‌پنگ کار نمی‌کنم، حقم را نمی‌دهند/ وزیر رسیدگی کند

خبرگزاری فارس: کاندیدای ریاست هیئت پینگ‌پنگ اصفهان گفت: چون فرد مستقلی هستم و به سود کسی کار نمی‌کنم، هر بار حقم را نادیده می‌گیرند.

مهدی تکابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در مورد لغو شدن مجمع انتخاباتی ریاست هیئت پینگ‌پنگ استان اصفهان اظهار داشت: بار اول که ریاست من در مجمع با رأیی که داشتم،تقریباً قطعی بود و فدراسیون به دلیل حمایتی که از یک کاندیدای خاص داشت آن را لغو کرد.

 

وی ادامه داد: برای بار دوم با برنامه‌ای که برای برگزاری مجمع در نظر گرفته شده بود، قرار بود ۱۵ بهمن‌ماه برگزار شود، اما اداره کل ورزش و جوانان اصفهان دست به تغییر چند عضو مجمع زد که هم غیر منطقی هم غیر‌قانونی بود و به همین دلیل با اعتراض من مجمع به تأخیر افتاد.

 

کاندیدای ریاست هیئت پینگ‌پنگ اصفهان گفت: خدابخش، مدیر کل ورزش و جوانان اصفهان به دلیل لجبازی با محمد زارع‌پور، رئیس فدراسیون پینگ‌ از یک کاندیدای دیگر حمایت می‌کند و به همین دلیل در تماسی که با ملایی، سرپرست هیئت گرفتم به او اعلام کردم که حق و ناحق می‌شود، اما او هم در پیغام‌هایی که شنید ه ام گفته است که تکابی استعفا دهد بهتر است.

 

وی ادامه داد: چون فرد مستقلی هستم و به سود کسی کار نمی‌کنم، هر بار حقم را نادیده می‌گیرند. هرکس که می‌خواهد به ورزش خدمت کند برایش مشکل ایجاد می‌کنند. اگر قرار باشد که مجمع به این روال و با بی عدالتی برگزار شود حدود ۱۲ نفر از اعضا که مورد حمایت آنها هستم این انتخابات را تحریم خواهند کرد.

 

تکابی گفت: درخواست ما از وزیر ورزش این است که واقعاً رسیدگی کند تا قانون زیر پا نماند. اگر قرار است در مجمع هرچه مدیر‌کل می‌گوید انجام شود انتخابات را بردارند تا انتصابات انجام شود. برای مصالح ورزش و جوانان با هیچ‌کس معامله نمی ‌کنم حتی اگر به ضررم تما شود و رأی نیاورم.

ارسال دیدگاه