دفعات بازدید: 55,213

تاریخ انتشار: 1395/12/06 - 22:04

گردهمایی بزرگ هیأت ورزش‌های همگانی ویژه بانوان ماهشهری برگزار شد+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری ورزش شهرستان بندرماهشهر به نقل از خبرگزاری فارس و عصر جنوب ، گردهمایی بزرگ هیأت ورزش‌های همگانی ویژه بانوان ماهشهری عصر امروز به همت هیأت ورزش‌های همگانی بندر ماهشهر و همکاری امور ورزش شهرداری بندر ماهشهر در پارک خطی ۲۲ بهمن این شهر برگزار شد.

این گردهمایی ویژه بانوان با هدف آشنایی آنها با ورزش‌های همگانی و ترغیب آنها به تمرین ورزش و حفظ سلامتی جسمی و روحی تشکیل شد.

این برنامه به مدت دو ساعت با اجرای کمیته‌های ورزشی آمادگی جسمانی، یوگا، پیلاتس و پیاده‌روی به طور افتخاری به منظور راهنمایی بانوان در انتخاب صحیح رشته ورزشی خود نیز همراه بود.

در بخشی از برنامه، رؤسای کمیته‌های مذکور با ذکر نکاتی و انجام پرسش و پاسخ در بین بانوان به تشریح قواعد لازم در حین ورزش و در طول فعالیت‌های روزانه پرداختند.

در این برنامه مقرر شد این قبیل گردهمایی‌ها با هدف ارتقای روحی بانوان در طول سال آینده نیز ماهانه و به طور مداوم در پارک‌های محله‌ای سطح شهرستان برگزار شود.

v9e_کمیته_ایروبیک_ماهشهر.jpg

 

181_کمیته_های_هیات_همگانی_ماهشهر.jpg

 

p5h3_همایش_همگانی_6اسفند-.jpg

 

juzj_همایش_همگانی_ماهشهر_6_اسفند.jpg

 

ouae_کمیته_پیلاتس_ماهشهر.jpg

 

p4jp_کمیته_یوگا_ماهشهر.jpg

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :2

  • ناصر دهقانی

    تاریخ : ۶ - اسفند - ۱۳۹۵

    با سلام ضمن تشکر از حرکت برنامه ریزی شده و خدا قوت به اقای کاظمی و روسای هیت امادگی جسمانی یوگا پیلاتس و پیاده روی امیدوارم این برنامه تداوم داشته باشه .این برنامه ها باعث بالا رفتن مشارکت بانوان در ورزش میشه.امیدوارم برنامه مشابه هم برای اقایان برنامه ربزی بشه.که به سلامتی خانواده ها منجر خواهد شد که هدف نهایی ورزش همگانی


  • مناقنواتی

    تاریخ : ۶ - اسفند - ۱۳۹۵

    سلام
    ضمن عرض خسته نباشید خدمت اعضای محترم هیات همگانی ماهشهر
    به امید اینکه رابطه ها و همکاری های سالم و ابدی داشته باشید و در کنار هم موفق و سربلند باشید


ارسال دیدگاه