- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

لیگ برتر تنیس روی میز ؛ پیروزی دانشگاه آزاد در دیداری معوقه / نگاهی به بازی های باقی مانده لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر شب گذشته دو تیم رعد پدافند هوایی و دانشگاه ازاد اسلامی در دیداری معوقه از هفته چهارم رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. 

در این دیدار تیم دانشگاه آزاد موفق شد با نتیجه  ۴ بر ۲ دانشگاه آزاد را شکست دهد و با کسب ۲ امتیاز از این بازی مجددا در جایگاه دوم لیگ برتر قرار بگیرد.  
در این بازی نوشاد عالمیان و پوریا عمرانی بازیکنان  تیم دانشگاه آزاد با دو پیروزی انفرادی از چهره های موفق دانشگاه آزاد بودند ضمن اینکه محمد اصلمند ورزشکار مشهدی و سعید احمدیان ورزشکاری تبریزی دانشگاه رعد پدافند هوایی خاتم الانبیا با پیروزی در مقابل با تجربه هایی همچون اخلاق پسند و میدیا لطف الله نسبی درخشش قابل توجه ای داشتند. 
حال با انجام این دیدار معوقه تنها ۷ بازی دیگر تا پایان مرحله نخست این رقابت ها و مشخص شدن تیم های راه یافته به مرحله پلی اف باقی مانده است که بر اساس برنامه ریزی موجود تا پیش از عید ۹۶ این اتفاق رخ خواهد داد. 
پس از پایان مرحله نخست ،۴ تیم برتر لیگ در اردیبهشت و در مرحله پلی آف رو در روی یکدیگر قرار می گیرند و سپس ۲ تیم برتر راهی بازی فینال در خرداد سال آینده می شوند. 
لیگ برتر تنیس تاکنون با وضعیت متفاوتی نسبت به سال گذشته برکزار شده است . اگر چه امسال هم کمبود هایی مانند تعداد کم تیم های شرکت کننده و نبود توازن در قدرت تیم ها وجود داشت اما برگزاری به موقع دیدار ها و برنامه ریزی مناسب و همچنین پخش زنده این مسابقات باعث شده است تا این رقابت ها با دور های قبلی متفاوت شود.
رده بندی لیگ برتر باشگاههای کشور تا پایان هفته هشتم: 
۱- پتروشیمی بندرامام ۱۷ امتیاز 
۲- دانشگاه آزاد اسلامی ۱۳ امتیاز 
۳- تایدواتر بندرعباس  ۱۱.۵ امتیاز 
۴- رعد دانشگاه پدافند هوایی  ۹ امتیاز 
۵- شهدای آتش نشان  ۸.۵ امتیاز 
۶- ذوب آهن اصفهان  ۷ امتیاز