- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

مدیرعامل باشگاه استقلال نوین ماهشهر: برای خرید سهمیه لیگ برتری فوتسال در حال رایزنی هستیم

مدیرعامل باشگاه استقلال نوین ماهشهر گفت: تاکنون تیم‌های یاسین پیشرو قم، دبیری تبریز و ارژن شیراز جهت خرید سهمیه فوتسال لیگ برتری‌شان به ما پیشنهاد داده‌اند و در حال بررسی قیمت‌ها و رایزنی هستیم.

احمد ثابت

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر احمد ثابت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ، در خصوص خرید سهمیه تیم فوتسال لیگ برتری، اظهار کرد: قصد خرید این سهمیه را داریم و روز شنبه هفته آینده، طی جلسه‌ای که با مسوولان شهرستان ماهشهر خواهیم داشت، قطعیت این موضوع مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکنون تیم‌های یاسین پیشرو قم، دبیری تبریز و ارژن شیراز جهت خرید سهمیه لیگ برتری‌شان به ما پیشنهاد داده‌اند و در حال بررسی قیمت‌ها و رایزنی هستیم؛ در حال حاضر گزینه اصلی ما برای خرید سهمیه، تیم یاسین پیشرو قم است.

مدیرعامل باشگاه استقلال نوین ماهشهر گفت: آنچه در حال حاضر باعث شده که برای خرید این سهمیه کمی دست نگه داریم، بحث تامین مالی است، چراکه با لیگ برتری شدن باید بازیکنانی را هم جذب کنیم و عمده مشکلات ما پرداخت پول به بازیکنان است؛ همچنین باید بتوانیم اردوهایی متناسب با لیگ برتر برگزار کنیم

وی بیان کرد: ان‌شاءالله اگر تا روز شنبه هفته آینده شرایط فراهم شود، برای خرید سهمیه اقدام می‌کنیم، در غیر این‌صورت کارمان را در لیگ یک فوتسال کشور ادامه خواهیم داد.

ثابت خاطرنشان‌کرد: برای هدایت تیم در لیگ برتر با آقای ابطحی که جدی‌ترین گزینه ما است، به توافق رسیده‌ایم، البته با یکی دو گزینه دیگر هم که از مربیان نسبتا سرشناس هستند و در لیگ برتر نیز مربیگری کرده‌اند، صحبت‌های ابتدایی داشته‌ایم.

وی افزود: در حال حاضر کمک‌هایی از سوی فرماندار و پتروشیمی‌های شهر به عنوان اسپانسر به ما می‌شود و اگر حضورمان در لیگ برتر قطعیت پیدا کرد، شاید با نام یکی از پتروشیمی‌های شهرستان در لیگ شرکت کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال نوین ماهشهر گفت: امکانات سخت‌افزاری شهرستان کاملا با لیگ حرفه‌ای فوتسال تطابق دارد و ما یکی از بهترین سالن‌های فوتسال کشور را در ماهشهر داریم. فدراسیون نیز به ما پیشنهاد داده است که بازی‌های ملی را در این سالن برگزار کنیم و مربیانی همچون آقای علاسوند، ابطحی و ناظم‌الشریعه نیز در این سالن کار کرده‌اند؛ همچنین اردوی یک هفته‌ای استعدادیابی تیم‌ملی در این مکان برگزار شد. به هر حال امکانات شهرستان بسیار خوب است و مشکل فعلی ما، مالی است.