دفعات بازدید: 11,892

تاریخ انتشار: 1396/03/05 - 17:35

رئیس هیات ورزش های همگانی بندر ماهشهر : باشگاه پتروشیمی بندرامام در جهت توسعه ورزش ، شور و نشاط اجتماعی گام های قابل تقدیری برداشته است

کاظمی نژاد وحید

کاظمی نژاد رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان بندر ماهشهر در گفتگو با خبرنگار عصر جنوب گفت : باشگاه پتروشیمی بندرامام با مدیریت شایسته شاپور یاوری گام های خوب و موثری را در جهت توسعه ورزش های همگانی شهرستان بندر ماهشهر برداشته است.

وی عنوان کرد : باشگاه پتروشیمی بندرامام با به خدمت گرفتن مربیان متعدد در بخش بانوان و آقایان در بسط و گسترش ورزش در بین خانواده ها هم فعالیتی چشمگیر داشته است.

یاوری

وی در ادامه با تبریک چهارمین قهرمانی تیم پتروشیمی بندرامام در لیگ برتر بسکتبال کشور گفت : قهرمانی مقتدرانه پتروشیمی حاصل برنامه ریزی دقیق مجموعه مدیریتی باشگاه ، تلاش کادر فنی ،بازیکنان و همچنین حمایت همه جانبه هواداران بود که باعث شد این تیم بطور شایسته ای بر بام بسکتبال ایران بایستد.

رئیس هیات ورزش های همگانی بندر ماهشهر افزود : در دومین دیدار پتروشیمی و نفت در ورزشگاه اندیشه شهرک بعثت از نزدیک شاهد شور و نشاط هزاران هوادار  بودیم که بی شک این مهم  یکی از اهداف با ارزش باشگاه پتروشیمی بندرامام است که بطوری شایسته در حال انجام شدن است و ما خوشحالیم که این باشگاه در شهرستان به محبوبیت خاصی رسیده است و هزاران جوان علاقه مند را به ورزشگاه میکشاند.

هواداران پترو

پترو ماهشهر

ارسال دیدگاه