دفعات بازدید: 2,360

تاریخ انتشار: 1396/04/16 - 3:21

سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی: مدیرعامل باشگاه و کادر سرپرستی تمامی امکانات لازم را در اختیار ما گذاشتند و ما راهی جز قهرمانی نداریم

سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی بندرامام گفت:‌‌ مدیرعامل باشگاه و کادر سرپرستی تمام امکانات لازم برای قهرمانی در لیگ برتر کشور را در اختیار ما گذاشتند و واقعیت این است که راهی جز قهرمانی نداریم.

هدایت الله فرهادی

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر هدایت فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ـ‌ منطقه خوزستان، در خصوص آمادگی تیمش پیش از دور برگشت فینال لیگ برتر کشور، ‌اظهار کرد:‌ با توجه به نتایج نه چندان خوبی که در بازی‌های رفت فینال در تهران  به دست آوردیم، طی هفته جاری تمرینات منظمی را برگزار کردیم و بسیار نیز امیدواریم که در دور برگشت جبران کنیم و مقام قهرمانی را به دست آوریم.

وی در خصوص بازی‌های رفت فینال هم عنوان کرد:‌ در طول لیگ نیما عالمیان و افشین نوروزی را به صورت کامل در اختیار نداشتیم، چرا که در اختیار تیم‌ملی بودند و به همین دلیل نتوانستیم تمرینات‌ منسجمی داشته باشیم که در نهایت نیز در بازی‌های رفت فینال، آن‌طور که انتظار داشتیم کار نکردیم؛ اما اکنون تمرینات خوبی داریم و ان‌شاءالله بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم و قهرمان شویم.

سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی بندرامام در ارزیابی از تیم تایدواتر بندرعباس، عنوان کرد:‌ چهار تنیسور این تیم جزو تیم‌های ملی جوانان، ‌امید و بزرگسالان هستند و در یکی دو ماه اخیر نیز در مسابقات جوانان و بزرگسالان آسیا حضور و تمرینات منسجمی را داشته‌اند و اکنون نیز در شرایط خیلی خوبی به سر می‌برند.

وی افزود: از آن‌جا که بازیکنان ما اسمی و نامی‌تر هستند، برخی‌ها تصورشان این است که ما باید مقتدرانه قهرمان شویم، درحالی که تنیسورهای تیم حریف نیز خوب هستند و تیم آماده‌ای را تشکیل داده‌اند. به هر حال تلاش ما برای قهرمانی است و به همین صورت هم خواهد شد. من شانس قهرمانی را بیشتر برای تیم خودم قائل هستم.

فرهادی بیان کرد: در حال حاضر تیم ما ۷٫۵ امتیاز دارد و حریف ۴٫۵ امتیاز جمع‌آوری کرده است و در نهایت تیمی که بتواند به امتیاز ۱۱ برسد، جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد. ما در مرحله مقدماتی نیز نتایج خوبی را برابر تایدواتر به دست آوردیم.

وی گفت: ‌مدیرعامل باشگاه و کادر سرپرستی نیز تمام امکانات لازم برای قهرمانی را در اختیار ما گذاشتند و واقعیت این است که راهی جز قهرمانی نداریم. همچنین بخش زیادی از تمرینات زیر نظر آقای کاظمی‌نژاد، مربی تیم انجام می‌شود و تمام تلاش ما این است که جواب زحمات تمام کسانی که کمک‌مان می‌کنند را با کسب عنوان قهرمانی بدهیم.

ارسال دیدگاه