دفعات بازدید: 433

تاریخ انتشار: 1390/11/16 - 9:58

سخنگو باشگاه صنعت نفت آبادان: فوتبال ایران ناپاك است

سخنگو باشگاه صنعت نفت آبادان:

فوتبال ایران ناپاك است

 سخنگو باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان با انتقاد از تیم داوری دیدار تیم های نفت آبادان و ملوان انزلی گفت: این بازی هم از نظر داوری مشكل داشت و به طور كلی باید گفت فوتبال ایران ناپاك شده است.

به گزارش عصر جمعه خبرنگار ورزشی ایرنا ‘علیرضا خلیلی‌نی’ پس از شكست 2 بر یك خانگی نفت آبادان برابر ملوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه افراد فاسد و دلال به فوتبال رسوخ كرده‌اند، ای كاش رسانه ملی به جای این همه بها به استقلال، پرسپولیس و تراكتورسازی به تیم‌های دیگر هم بها بدهد.

وی اظهار داشت: در برنامه 90 مدام به پنالتی تراكتورسازی پرداختند اما به ما كه مظلوم هستیم و مردم محروم منطقه كه با كمترین امكانات كار می‌كنند توجه زیادی نمی‌شود.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال نفت آبادان گفت: : نمایندگان تبریز قصد داشتند به خاطر یك پنالتی وزیر ورزش را استیضاح كنند و ما هم از نمایندگان آبادان می‌خواهیم آنها نیز پیگیری مشكلات داوری در هفته‌های اخیر علیه تیم نفت باشند.

خلیلی نیا ادامه داد: در 20 سال گذشته یك صندلی هم در ورزشگاه كنده نشده است، اما در تبریز هر روز صندلی‌ها را عوض می‌كنند با این حال به ما بهای كمتری می‌دهند امیدوارم حرف‌های حق طلبانه ما به گوش مسئولان برسد و كسی هم فریاد اعترضات ما را یشنود.

وی تاكید كرد: امروز در دربی شمال و جنوب داوری را برای ما انتخاب كردند كه كسب تجربه كنند، می‌دانم افرادی سالمی در فدراسیون و كمیته داوران حضور دارند اما باید دقت بیشتری در انتخاب داوران شود.

خلیلی نیا گفت: در نیم فصل دوم افراد ناسالمی هستند كه حتی در تغییر نتایج هم دست دارند و فدراسیون باید آنها را شناسایی كند تا تیم هایی مثل ما ضربه نخورند.

وی اظهار داشت: در بازی با مس كرمان، فولاد خوزستان و حالا مقابل ملوان اینقدر از داوری ضربه خورده ایم كه خودمان هم نمی دانیم باید چكار كنیم.

سخنگو باشگاه صنعت نفت افزود: از فدارسیون و كمیته داوران خواهش می كنیم كه هر چه زودتر مشكل داوری را برطرف كنند تا تیم ها اینگونه و به ناحق امتیاز از دست ندهند.

تیم فوتبال نفت آبادان امروز از هفته بیست و چهارم لیگ برتر با نتیجه دو بر یك در آبادان نتیجه را به ملوان انزلی واگذار كرد

ارسال دیدگاه