دفعات بازدید: 4,888

تاریخ انتشار: 1396/06/05 - 14:54

قهرمانی تیم بسکتبال فرزندان پتروشیمی بندرامام در مسابقات صنایع کشور+عکس

به گزارش پایگاه خبری ورزش شهرستان بندرماهشهر تیم بسکتبال فرزندان پتروشیمی بندرامام فاتح رقابت های دهمین دوره مسابقات سراسری فرزندان صنایع پتروشیمی کشور شد.

photo_۲۰۱۷-۰۸-۲۶_۱۶-۱۰-۵۷

در ادامه رقابت های بسکتبال فرزندان صنایع پتروشیمی کشور که به میزبانی پتروشیمی خراسان و در شهرستان بجنورد برگزار گردید در پنجمین و آخرین روز رقابت ها از صبح امروز دو تیم پتروشیمی بندرامام و پتروشیمی تبریز به رقابت پرداختند که در پایان تیم بسکتبال فرزندان پتروشیمی بندرامام توانست مقتدرانه با نتیجه ۸۰ بر ۴۵ بر حریف خود چیره و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود نماید.

تیم بسکتبال فرزندان پتروشیمی بندرامام در روزهای گذشته این رقابت ها توانسته بود دیگر تیم های حاضر از جمله تیم های بسکتبال شازند اراک،فجر،مارون و رازی را با نتایج چشمگیر شکست داده و از سد تمامی حریفان خود عبور نماید.

شایان ذکر است پس از تیم های فوتبال ،والیبال و تنیس روی میز که موفق به کسب عنوان قهرمانی در این دوره از رقابت ها شده بودند تیم بسکتبال این شرکت نیز بعنوان چهارمین تیم پتروشیمی بندرامام به نمایندگی از شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مسابقات سراسری وزارت نفت حاضر خواهد شد.

ارسال دیدگاه