دفعات بازدید: 101,988

تاریخ انتشار: 1396/06/10 - 10:13

تیم کاراته بانوان پتروشیمی بندرامام نایب قهرمان مسابقات زیر ۱۷ سال وزارت نفت شد+عکس

به گزارش پایگاه خبری ورزش شهرستان بندرماهشهر تیم کاراته فرزندان دختر پتروشیمی بندرامام در رده سنی ١٧سال و کمتر مسابقات وزارت نفت با کسب۶٢ امتیاز در مرحله تیمی عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد.

تیم کاراته پتروشیمی بندرامام

در این دروه از رقابت های وزارت نفت که به میزبانی شرکت ملی گاز و در شهرستان یزد در حال برگزاری است تیم های نفت الف و پالایش الف به ترتیب با کسب ٧٠ و ۵۶ امتیاز مقام نخست و سوم را کسب نمودند.

همچنین در پایان رقابت های تیمی کاراته فرزندان دختر وزارت نفت این مسابقات در بخش انفرادی و در رشته کاتا مسابقات کاراته فرزندان دختر وزارت نفت در رده سنی شانزده تا هفده سال ملیکا عسکری با پشت سر نهادن تمامی حریفان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد،نازنین نیاکان دیگر بازیکن پتروشیمی بندرامام در رده سنی کمتر از سیزده سال به مقام نخست نائل آمد، در رده سنی چهارده تا پانزده سال سیده سارا موسوی از تیم پتروشیمی بندرامام نایب قهرمان این رده سنی شد.

در ادامه این رقابت ها و بخش کومیته  آتنا دارمی در رده سنی چهارده تا پانزده سال و در وزن مثبت پنجاه و چهار کیلو عنوان قهرمانی را از آن خود نمود، در وزن منهای پنجاه و چهار کیلو همچنین فاطمه حیاتی به مقام سوم دست یافت در همین رده سنی و در وزن منهای چهل و هفت کیلو نیز نگار امیری به مقام سوم رسید.

 

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • مرهونیان

    تاریخ : ۱۰ - شهریور - ۱۳۹۶

    تبریک و احسنت بر مربی پر تلاش تیم سرکار خانم ذاکری


ارسال دیدگاه