دفعات بازدید: 5,554

تاریخ انتشار: 1396/07/08 - 18:39

سمیر مجیدی : برای کسب پیروزی مقابل تیم صدر جدولی پرسپولیس به دزفول خواهیم رفت

سمیر مجیدی سرمربی موفق ماهشهری ها چندی پیش با کمترین امکانات ممکن توانست نتایج درخشانی را در تیم شاهین ندسا بندر ماهشهر در لیگ برتر فوتبال خوزستان کسب کند.

 احمد ثابت مرد با اخلاق و ورزشی شهرستان بندر ماهشهر بار دیگر با شعار بومی گرایی و با حمایت همیشگی باشگاه استقلال نوین از جوانان منطقه و با انتخاب سمیر مجیدی به عنوان سرمربی استقلال نوین بار دیگر ماهشهری ها را به لیگ برتر فوتبال خوزستان آورد تا جوانان این منطقه بار دیگر توانمندی های خود را به معرض نمایش بگذارند.

سمیر مجیدی

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر سمیر مجیدی سرمربی استقلال نوین در خصوص ۴ هفته نخست لیگ برتر فوتبال خوزستان به خبرنگار ما گفت : امسال نسبت به سال های گذشته تیم های بهتری شرکت کرده اند و در بین تیم های حاضر چندین تیم از لیگ های دسته ۳ کشور هم حضور دارند.

سرمربی استقلالی هایی ماهشهری در خصوص داوری های چهار هفته نخست لیگ برتر فوتبال خوزستان عنوان کرد : اقدام هیات فوتبال خوزستان در خصوص جوان گرایی داوران امر بسیار خوب و پسندیده ایست اما میطلبد داوران دقت بیشتری داشته باشند و اینکه برای بازیهای مهم از داوران با تجربه در کنار جوانان استفاده شود.

مجیدی در ادامه در خصوص حمایت های مدیریتی باشگاه عنوان کرد : تا به اینجا حمایت های خوبی انجام شده و جناب ثابت مدیرعامل باشگاه تمام تلاش خود را در خصوص این تیم به انجام رسانده و امیدوارم کما فی سابق این حمایت ها ادامه دار باشد تا بتوانیم به لیگ دسته ۳ کشور صعود کنیم.

سمیر مجیدی در پایان افزود : در حال حاضر با اختلاف دو امتیاز در رده پنجم جدول قرار داریم و چهارشنبه این هفته در یک بازی حساس در دزفول به مصاف پرسپولیس این شهر ، تیم صدر جدول این رقابتها خواهیم رفت ضمن اینکه با توجه به تمرینات اخیر ، برای کسب پیروزی به دزفول خواهیم رفت.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • حسین برمکی

    تاریخ : ۱۵ - مهر - ۱۳۹۶

    آقای مجیدی انشالله مثل دورانی که بازی میکردی و جز شاخص های استان خوزستان بودی تو مربیگری هم این روند رو طی کنی . موفق و سربلند باشی


ارسال دیدگاه