دفعات بازدید: 5,433

تاریخ انتشار: 1390/11/18 - 2:03

اولین جشنواره ژیمناستیک در شهرک بعثت

کبری مرهونیان در گفتگو با پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر فرمود : اولین جشنواره ژیمناستیک به میزبانی امور ورزش همگانی پتروشیمی بندرامام در سالن اندیشه شهرک بعثت با شرکت 150 نفر شرکت کننده دختر و پسر در رشته ژیمناستیک با حضور خانواده ها و علاقه مندان این رشته به انجام رسید.

ایشان در ادامه افزود : این جشنواره را برای نخستین بار در شهرک بعثت برگزار نمودیم که با استقبال خوبی از سوی خانواده ها و علاقه مندان این رشته مواجه گردید

مرهونیان در ادامه افزود : جا دارد از جناب آقای مرمزی زاده ریاست محترم امور ورزش پتروشیمی بندرامام  که با برگزاری این جشنواره باعث ایجاد انگیزه هر چه بیشتر در میان ژیمناستیک کاران دختر و پسر زیر 9 سال گردید تشکر و قدردانی نمایم .

 

 

گروه سني

مقام اول

مقام دوم

مقام سوم

1386

روژان متقي – علي شاهين پور

امير سام زينلي

بيتا شاوردي – مبين فرزين

1385

پريما شكري زاده – پارسا محمودي

يلدا غلام نژاد – نيما برون

زهرا عبد علي زاده – آريان احمد زاده

1384

پارسا هدايت زاده

پادرا كرمي

ستايش كائدي

1383

آتوسا خدابخشي – محمد امين كياني

ميثم فيصلي مهر

—–

1382

عسل حاتمي – مهدي پور زمان

امين كنعاني پور طلبه

دنيا عيدي وند

1381

نيلوفر محمودي آذر

مريم استاد عباسي

سيده غزل مجد سليماني

 

نتایج تیمی مسابقات :

مقام اول : پتروشیمی بندرامام

مقام دوم : پتروشیمی فجر

مقام سوم : اداره بنادر و دریانوردی

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر نشان داده است.هر روز بهتر از دیروز و در جهت احیای ورزش شهرستان و حومه و گامی در جهت پیشرفت ورزشکاران و معرفی آنان به جامعه ورزش گامهای اساسی برداشته و این توانایی را دارد با خبرهای متنوع و جذابش در سطح استان و کشور بدرخشد.


  • ایناس حبیبی

    تاریخ : ۱۵ - مرداد - ۱۳۹۲

    سلام من ایناس حبیبی هستم.عضو تیم زیمناستیک بندرامام. در مسابقاتی ک بعنوان اولین جشنواره ژیمناستیک شهرک بعثت برگزار شد در رده سنی 1380 مقام اول را کسب کردم.تصاویر من در مسابقات موجود است ولی نامی از من در کنار بقیه دوستانم ک مقام اورده اند ذکر نشده.ازین بابت بسیار ناراحتم و از کسیکه مسئولیت درج این گزارشات را دارد بسیار گله مند هستم. امیدوارم این مورد را لحاظ فرمایید.


  • الهام

    تاریخ : ۲۰ - مرداد - ۱۳۹۲

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت مدیران پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر
    من خودم شخصا شاهد مسابقات بودم و همچنین شاهد مقام اوردن دختر گلم ایناس حبیبی.لازم ذکر کنم انتشار ناقص اخبار و رویت اون از طرف این دختر خانم ممکن باعث بشه که تاثیر بدی در روحیه اون داشته باشه.لذا ازشما مدیران محترم خواستارام تا در اسرع وقت این مطالب را تصحیح کنید تا گامی بزرگ در راه معرفی هر چه بهتره قهرمانانمون باشه.باتشکر.


ارسال دیدگاه