دفعات بازدید: 17,303

تاریخ انتشار: 1396/09/18 - 21:15

یاوری: خبر چماق کشی سرمربی ما سیاه‌نمایی بود

مدیر باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: خبر چماق کشی مربی ما بعد از بازی با نفت سیاه‌نمایی و برنامه ریزی شده بود.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان شهرستان بندرماهشهر، شاپور یاوری در گفت‌وگو با فارس در مورد حواشی رخ داده در پایان بازی پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان در هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: در این مورد متاسفانه سیاه‌نمایی و برنامه‌ریزی شده بود و واقعیت‌ها گفته نشد. ماجرا از این قرار بود که پس از پایان مسابقه هنگامی که شاهین‌طبع، سرمربی تیم به رختکن می‌رفت، یکی از هواداران می‌گوید که چرا از بازیکنان بومی استفاده نمی‌کنید و شاهین‌طبع هم توضیحاتی می‌دهد، اما آن هوادار به همراه دوست خود شروع به فحاشی می‌کنند. اوشین و ارسلان کاظمی که نزدیک بودند، واکنش نشان می‌دهند، اما به آنها هم بدوبیراه می‌گویند.

شاپور یاوری مدیرعامل باشگاه پتروشیمی بندرامام

وی ادامه داد: اینکه گفته شده شاهین‌طبع چماق برداشته تا درگیر شود، اصلا درست نبود، چون در شان این مربی نیست. بازی حساسیت خاصی داشته و دربی بوده و به همین دلیل سرمربی باید از بهترین نفراتش در زمین استفاده می‌کرد و این طبیعی بود.

مدیر باشگاه پتروشیمی بندرامام در مورد وضعیت بهنام یخچالی گفت: او هنوز به طور کامل از بند مصدومیت رها نشده و برای حرکت روی پایش مشکل دارد، اما در این بازی بنا به تعهد و تعصبی که داشت بازی کرد.

یاوری در مورد اینکه میرزا بگیچ، بازیکن خارجی این تیم چه زمانی می‌تواند بازی کند، گفت: این بازیکن در اواخر مصدومیت خود قرار دارد و تا چند روز دیگر دست به توپ می‌شود و می‌تواند بازی کند. او بازیکن بزرگی است و اگر مصدوم نمی‌شد می‌توانست کمک زیادی بکند.

وی در مورد اینکه گفته شده تنها تیم قهرمان به مسابقات غرب آسیا اعزام می‌شود، گفت: اینطور نیست. طبق چیزی که به طور شفاهی به فدراسیون اعلام کرده‌اند دو تیم هم می‌تواند حاضر شود، اما به عنوان مثال اگر تیم دوم ایران در این رقابت‌ها قهرمان شود و تیم قهرمان ایران در رده پایین تر قرار بگیرد، باز هم تیم قهرمان ایران در باشگاه‌های آسیا حاضر می‌شود. این هم مزیتی است که برای قهرمان هر کشور در نظر گرفته‌اند.

مدیر باشگاه پتروشیمی بندرامام در مورد زمان برگزاری رقابت‌ها گفت: به احتمال زیاد این مسابقات هفتم یا هشتم بهمن به میزبانی اردن آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه