دفعات بازدید: 286,293

تاریخ انتشار: 1396/10/13 - 19:57

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان: برخی رؤسای هیئت‌ شنای شهرستان‌ها و کمیته‌های استانی به زودی تغییر می‌کنند

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان خوزستان گفت: به زودی برخی رؤسای هیئت شنای شهرستان‌ها و مسؤولان کمیته‌های استانی تغییر خواهند کرد.
حسین عیسی زاده

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر حسین عیسی‌زاده دریس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر ماهشهر، با اشاره به انتخاب مجدد محسن رضوانی به عنوان رئیس فدراسیون شنا اظهار کرد: در مجمع اخیر فدراسیون شنا، محسن رضوانی با اکثریت آراء مجدداً به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

وی افزود: هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان خوزستان نیز به تأسی از برنامه‌های فدراسیون شنا تمام تلاش خود را برای تداوم دستاورهای سال‌های اخیر و تشکیل و تقویت تیم‌های پایه و قهرمان‌پروری، حمایت از ورزشکاران شاغل در رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو و بهره‌گیری از نخبگان و پیشکسوتان این عرصه به کار خواهد بست.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان خوزستان عنوان کرد: هیئت‌های شنای شهرستان محل کار و تلاش برای رونق ورزش‌های آبی و بازگشت شنا، شیرجه و واترپلو به روزهای طلایی خود است و کسانی که در این عرصه مسؤولیت گرفته‌اند و عملکرد مثبتی نداشته‌اند ظرف یک‌ماه آینده تغییر خواهند کرد.

عیسی‌زاده دریس گفت: مسؤولان هیئت‌هایی نیز که عملکرد نسبتاً مطلوب و هماهنگی خوبی با هیئت استان داشته‌اند باید تلاش بیشتری به خرج داده و سطح عملکرد خود را به حداکثر ممکن ارتقاء دهند.

وی عنوان کرد: عملکرد هیئت‌های شهرستان‌ها به لحاظ کمی و کیفی در آیتم‌هایی از قبیل میزبانی مسابقات مختلف، تشکیل تیم‌های شنا، شیرجه و واترپلو، اعزام تیم‌ها به مسابقات استانی و کشوری و انعکاس عملکرد خود به روابط عمومی هیئت استان و رسانه‌ها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و این ارزیابی در ابقاء و عزل رؤسای هیئت‌ها مؤثر خواهد بود.

عیسی‌زاده دریس افزود: حساب هیئت همچنان مسدود است، مشکلات قراردادهای بازیکنان با هیئت قبل و شکایت آنها به مرجع قضایی کماکان ادامه دارد و از دستور وزیر تنها واگذاری استخر به هیئت شنای استان اجرایی شده و استخر در حال بازسازی شهید بابک معتمدی به ما واگذار شده است.

وی بیان کرد: جلسه‌ای نیز در حاشیه مجمع اخیر فدراسیون با «محمدرضا داورزنی» معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد مشکلات هیئت شنای استان خوزستان برگزار و قرار بر این شد که ظرف یک هفته آینده جلسه دیگری به منظور رفع مسدودیت حساب هیئت برگزار و تصمیمات جدی در این رابطه گرفته شود.

ارسال دیدگاه