دفعات بازدید: 8,701

تاریخ انتشار: 1396/10/28 - 19:53

میزبانی ماهشهر از مسابقات بین‌المللی کشتی جام تختی/۲ تیم خارجی وارد خوزستان شدند

کشتی فرنگی

رقابت‌های بین‌‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از چهارم بهمن‌ماه به مدت سه روز در سالن بعثت بندرماهشهر برگزار خواهد شد. 
 
به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان استان در گفت‌و‌گو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظهارکرد:‌ با پیگیری‌های آقای گلمرادی، نماینده ماهشهر در مجلس شورای اسلامی و همچنین موافقت وزیر ورزش و نگاه خوب فدراسیون، این مسابقات از چهارم بهمن‌ماه به مدت سه روز در شهرستان ماهشهر برگزار می‌شود.
 
وی با بیان این‌که ۱۵ تیم خارجی و دو تیم خارجی در این مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، گفت: امروز (چهارشنبه) تیم‌های ایتالیا و قزاقستان وارد ماهشهر شدند و سایر تیم‌ها نیز روز شنبه به خوزستان می‌آیند. تمام تمهیدات لازم از جمله سالن تمرینی و هتل مناسب برای برگزاری هرچه بهتر این پیکارها در نظر گرفته شده است تا خوزستان به شایستگی میزبان این دوره از مسابقات باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با مثبت بر شمردن تاثیر این میزبانی‌ها در رشد و توسعه هر چه بیشتر کشتی استان، عنوان کرد: اداره‌کل ورش و جوانان خوزستان حمایت لازم را خواهد داشت و‌ باتوجه به ظرفیت‌های خوبی که خوزستان به ویژه شهرستان ماهشهر دارد، برگزاری این رویدادها به توسعه ورزش استان و همچنین بروز استعدادها و نخبه‌های این رشته کمک بسیاری می‌کند.

ارسال دیدگاه