دفعات بازدید: 34,772

تاریخ انتشار: 1396/11/07 - 1:44

آیا پتروشیمى قربانى مى شود؟حرف های جالب مهدی کامرانی!!

پ ماهشهر

کاش همه چیز فقط به زمین مسابقه ربط داشت و تلاش بازیکنان،کاش کسى نمى توانست حق را ناحق کند،پتروشیمى از پا نخواهد نشست،بازى پنجم یک روز دیگر است و تمام خوزستان پشت هم براى ناحق نشدن حق،همین حرفهایى که از مهدى کامرانىمى خوانید کافى ست، خودش گویاى همه چیز خواهد بود.
مهدى کامرانی گارد راس سابق تیم ملی که سالها بهترین پست یک بسکتبال آسیا به حساب مى آمد چندی قبل و در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به این سوال که از چه کسی بدت می آید؟
گفت: بسکتبالیست نیست اما مدیر و سرپرست یک تیم هستند.به خصوص سرپرست که از او متنفرم.
به خاطر کارهای زشتی که در بسکتبال انجام داده است.خدا را شکر تا به حال بسکتبال هم بازی نکرده و همه چیز را به صورت بیزینس می بیند.
خیلی هم تلاش کردند من را به آن تیم برگردانند اما حاضر نشدم.من چند سال با یک تیم قهرمان شدم. فکر می کردم با بسکتبال قهرمان می شوم اما نمی دانستم چه اتفاقات دیگری می افتد.

کامرانی گفت : اواخر سعی کردم خودم را از این افراد جدا کنم.متاسفانه قهرمانی که من چند سال در این باشگاه به دست آوردم با کمک خیلی از عوامل بود.این قهرمانی ها را هیچ وقت در زندگی ام به حساب نمی آورم. الان بهتر بسکتبال را متوجه می شوم. دیگر قهرمانی ها شیرین نیست چون می‌دانم به وسیله کمک های دیگری قهرمان می شدیم.
از باشگاه هایی که در فینال با آنها روبه‌رو می شدیم هم عذرخواهی می کنم چون نمی دانستم در چه شرایطی هستیم. بعدها که کنار آمدم از طرقی این موضوعات را فهمیدم.حال با خواندن حرفهاى “مهدى کامرانى” خود بخوانید این حدیث مجمل.
آیا پتروشیمى بندرامام تیم دیگریست که سرش با ناعدالتى و نفوذ عواملى خارج از تصور در بازى پنجم بریده خواهد شد؟
خوزستان دوشنبه نهم بهمن دیگى جوشان است.

ارسال دیدگاه