- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

خطاب به فدراسیون بسکتبال : قانون را در این توهین اجرا کنید

photo_۲۰۱۸-۰۱-۲۷_۰۰-۳۲-۴۴

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ورزش ماهشهر اینکه بازیکنی غیرایرانی به خود اجازه بدهد آب دهان به سوی سرمربی و نیمکت پتروشیمی بیاندازد کجای بسکتبال دانشگاهی جا دارد؟
قانون را چه کسی مینویسد؟

قانون درمورد این حرکت چه میگوید؟
آب دهان انداختن به نیمکت حریف توسط بازیکن آمریکایی که منجر به تکنیکال فول شد چه نتیجه ای برای تیم متمول تهرانی به همراه خواهدداشت؟
آیا داوران که این صحنه را دیدند و تکنیکال فول هم به آرنت مولتریه دادند گزارشی کتبی به فدراسیون داده اند؟
آقای کرمانشاهی رئیس کمیته انضباطی خوزستان امروز خواستار عدالت است.
خواستار اجرای قانون در مورد حرکت زشت و ناپسند بازیکن حریف، هر نوع اهمال و مدارا با این حرکت که بی شک جریمه سنگینی طبق قانون خواهد داشت استقلال فدارسیون جدید را نشانه گرفته است.
اجرای قانون کمترین خواسته مردم خوزستان در برخورد با متخلف است
مردم مظلوم خوزستان به اندار ه کافی ار هشت سال دفاع مقدس جان و زمین داده اند تا زمان بخرند، به اندازه کافی گرد وخاک میل میفرمایند و سختی میکشند، مردم خوزستان توقع دارند که حق ناحق نشود
آقای مولتریه باید تکلیفش قبل از بازی پنجم نیمه نهایی طبق قوانین فدارسیون جهانی بسکتبال مشخص شود، این خواسته طرفداران خوزستانی بسکتبال است که تمام دلخوشی ها و تفریحات آنها محیط های ورزشی است.
آقای رئیس کمیته انضباطی عدالت را اجرا کنید ، آرنت مولتریه پایش را از گلیم و حدش دراز کرده است، او به نیمکت یک تیم ورزشی آب دهان نینداخته به نمایندگان ورزشی یک شهر، شهرستان، استان و کشور بی احترامی کرده .
ایران آنقدر حقیر نشده که یک بازیکن غیرایرانی بیاید،هرکار دلش خواست انجام دهد و حین مسابقه جلوی چشم داوران آب دهان به سمت تیم حریف بیندازد و در بازی بعدی هم جلوی چشمها رژه برود و به ریش همه بخندد.
او را با اجرای قانون و عدالت ادب کنید تا اعتقادمان به استقلال فدراسیون، عوامل اجرایی، داوران و وابسته نبودن به باشگاهی خاص و متمول ثابت شود