- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

حضور مربیان ماهشهری در اولین کارگاه آموزشی سپک تاکرا استان خوزستان

به گزارش پایگاه خبری ورزش وجوانان شهرستان بندرماهشهر اولین کارگاه آموزشی سپک تاکرا  با حضور مربیان و ورزشکاران رشته های مختلف از شهرهای اهواز، بندرماهشهر، بندرامام خمینی(ره)، شوش،هفتگل وخرمشهر در سالن آموزش  استادیوم تختی اهواز برگزار شد .

سپک تاکرا ماهشهر

بهنام فرخ زاد رئیس کمیته سپک تاکرا شهرستان بندرماهشهر در گفتگو با خبرنگار ما گفت:کمیته سپک تاکرا بندرماهشهر امروز رسما با حضور در کارگاه تئوری و عملی آشنایی با قوانین و اصول این رشته به تدریس مربی تیم ملی جوانان آقای مصطفی جعفری به میزبانی شهر اهواز کار خود را آغاز کرد.

وی در ادامه افزود: ۱۶ ورزشکار و مربی خانم و آقا از بندرماهشهر، بندرامام خمینی(ره) و شهرک طالقانی در این دوره حضور داشتند.

فرخ زاد در خصوص اعضای کمیته سپک تاکرا در شهرستان بندرماهشهر گفت: با توجه به تصمیمات هیات و کمیته استان در خصوص معرفی اعضای کمیته ، سرکار خانم بشاره دورقی بعنوان نائب رئیس و آقای امید آلبوغبیش بعنوان دبیر کمیته این کمیته منصوب و معرفی شدند.

رئیس کمیته سپک تاکرا شهرستان بندرماهشهر خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این رشته از سال ۱۳۸۱ وارد ایران شد و تا کنون توانسته در میادین مسابقات آسیایی افتخار آفرین باشد، نشان از پتانسیل و استعداد بالای بازیکنان دارد ، بر آن شدیم تا کار این رشته را در شهرستان بندرماهشهر که مهد استعدادهای ورزشی است، اغاز کنیم و در پی شناسایی استعدادهای این رشته در شهرستان باشیم.

بهنام فرخ زاد در پایان با اشاره به اهداف و برنامه های کمیته در شهرستان افزود: برگزاری مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان به مناسبت دهه فجر و همچنین میزبانی مربیگری درجه ۳ این رشته با هماهنگی استان را در دستور کار این کمیته قرار دادیم.

سپک تاکرا اهواز

سپک تاکرا تئوری