دفعات بازدید: 765

تاریخ انتشار: 1390/11/18 - 21:19

تیم فوتسال هومن سازان با ۷ گل مغلوب ماهان شد

عیسی زاده پس از شکست ۷ بر یک مقابل ماهان گفت: امروز خیلی بد بودیم؛ از خودم گرفته تا سایر بازیکنان خوب نبودیم و همین باعث باختمان شد.

وی در خصوص داوری در این مسابقه عنوان کرد: داوری قضاوت خود را انجام داد. کارشناسان نظر می‌دهند و من حرف نزنم بهتر است.

سرمربی هومن ساز در خصوص ناراحتی حیدری و خروج او از رختکن گفت: حیدری از شکست تیم ناراحت بود
عیسی زاده اظهار داشت: موقعیت‌های زیادی داشتم. من وظیفه‌ام را انجام دادم. شما بگوید من چه کار باید انجام دهم؟ وظیفه بازیکن گلزنی است. اگر در نیم فصل نیاز باشد تا از بازیکنان بهتری استفاده کنیم باید این کار را انجام دهیم.

عیسی زاده در پاسخ به این سؤال که وضعیت مالی باشگاه به کجا رسید گفت: بارها گفته‌ام وظیفه ندارم در مورد مسائل مالی صحبت کنم. گاهی یک شخص یا یک تیم مریض می‌شود و هومن ساز به همین وضع دچار شده است. این مریضی دو روزه خوب نمی‌شود و باید صبر کرد تا به حالت عادی برگردد.

وی در خصوص استفاده از احمد بختیاری در این مسابقه تاکید کرد: او در این بازی موقعیت‌هایی داشت اما از آنها استفاده نکرد هر چند که گلر خوب ماهان هم این موقعیت‌ها را گرفت. بعضی‌ها موقع‌ها همانطور که معجزه صحت دارد و در زندگی اتفاق می‌افتد نفرین هم اثر گذار است و فکر می‌کنم هومن ساز نفرین شده است.

عیسی زاده درباره اینکه چه کسی ممکن است این تیم را نفرین کرده باشد به شوخی و طعنه جواب داد: حتما من.

سرمربی هومن ساز در خصوص اینکه هومن ساز در چه مرحله‌ای از بیماری‌اش قرار داد گفت: آنقدر مریض هست که امروز نتیجه نگرفت و نشان می‌دهد که هنوز خوب نشده است.

ارسال دیدگاه