- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

رئیس هیات بدمینتون ماهشهر : برنامه هایی خوبی برای سال ۹۷ داریم ، احتمال تیم داری در لیگ دسته یک بانوان کشور

IMG_4800

احمد نصریون نژاد مرد فعال این روزی های ورزش ماهشهر در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری ورزش ماهشهر در خصوص میزبانی مسابقات استانی عنوان کرد : پتانسیل ورزش بدمینتون ماهشهر با وجود حمایت پتروشیمی های رازی ، بندرامام ،تندگویان و دانشگاه آزاد بسیار بالا است و با توجه به اینکه نیاز بود در ماهشهر میزبانی مسابقات در این سطح گرفته شود لذا تصمیم گرفتیم برای نخستین بار میزبان مسابقات استانی در رده نونهالان و نوجوانان باشیم.

با کمک همکاران بدمینتون را در ماهشهر فراگیر میکنیم

وی گفت : هیات ما جوان است و تمام سعی ما در جهت توسعه رشته بدمینتون در رده های مختلف سنی در بندر ماهشهر است ، تقویم ورزشی ما در سال ۹۷ با توجه به تقویم هیات استان تنظیم شده است و برنامه ریزی خوبی در جهت رشد و پیشرفت این رشته در ماهشهر داریم.

ارتقاء خوبی در داوری داشتیم 

رئیس هیات بدمینتون ماهشهر اظهار کرد : در سال ۹۶ در بخش داوری هم موفقیت های خوبی را کسب کردیم ، بطور مثال سرکار خانم رامزی در بحث داوری ارتقاء خوبی داشت و خوشبختانه از این پس شاهد حضور ایشان در مسابقات کشوری و استانی خواهیم بود.

ماهشهر پتانسیل حضور در لیگ یک کشور را دارد

نصریون نژاد در خاتمه افزود : این روند رو به رشد را ادامه خواهیم داد و امیدوار هستیم با حمایت بیش از پیش ارگان های مختلف  شرایط حضور در لیگ یک کشوری  را فراهم کنیم زیرا زیر ساخت ها و پتانسیل این مهم را داریم.