دفعات بازدید: 42,362

تاریخ انتشار: 1396/12/25 - 19:05

عملکرد شایسته اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در شهرستانها/ساخت دو سالن ورزشی در روستاهای رامهرمز

جلسه شورای اداری استان با حضور استاندار ، فرماندار ، نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل استان در شهرستان رامهرمز بخش ابوالفارس روستای باوج برگزار شد.

photo_۲۰۱۸-۰۳-۱۶_۱۸-۵۸-۰۴

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر خادم علی تهذیبی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان به نمایندگی از افشین حیدری با حضور دراین جلسه اظهارکرد: با توجه به نیاز مردم منطقه و کمبود امکانات ورزشی موجود، دو سالن ورزشی در روستای باوج که از سال ۹۱ متوقف و نیمه کاره رها شده بودند ، در سال ۹۶ ازبخش اعتبارات ارزش افزوده بودجه ای تخصیص داده شده و فرآیند برگزاری مناقصه و عملیات اجرایی آن به زودی انجام خواهد شد.
وی با اشاره به نگاه مثبت نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی به ورزش، افزود: دو زمین چمن مصنوعی در دو روستا از بخش ابوالفارس با رایزنی های آقای محمدیان نماینده مردم رامهرمز از شرکتهای نفتی گرفته شده است که هم اکنون پیشرفت ۲۰ تا ۳۰ درصدی داشته است.
تهذیبی در پایان عنوان کرد: همچنین بودجه احداث یک زمین چمن طبیعی در دستور کار قرار گرفته و بودجه آن در ردیف اعتبارات سال ۹۷ در نظر گرفته شده است البته مشروط براینکه زمین و آب آن را فرمانداری و بخشداری تامین کند ضمن اینکه عملیات اجرایی آن برعهده اداره کل ورزش وجوانان استان خواهد بود.

photo_۲۰۱۸-۰۳-۱۶_۱۸-۵۸-۲۳

 

ارسال دیدگاه