دفعات بازدید: 70,384

تاریخ انتشار: 1397/02/12 - 16:32

اهواز میزبان مسابقات بین‌المللی کاراته بانوان

رقابت‌های بین‌ا‌لمللی تمام سبکی کاراته بانوان در رده‌سنی جوانان به میزبانی اهواز برگزار می‌شود.

ابراهیم نصیری، معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، اظهار کرد: این رقابت‌ها روز جمعه (۱۴ اردیبهشت‌ماه) در رده سنی جوانان با حضور ۲۴ تیم داخلی و خارجی در اهواز برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: دو تیم از عراق و تیم‌‌‌های کشورهای لبنان، سوریه، ترکیه و ارمنستان در این پیکارها شرکت می‌کنند. همچنین تیم‌های الف و ب خوزستان و ۱۶ تیم از سراسر کشور در این رویداد بین‌المللی حضور خواهند داشت.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به تاثیر این میزبانی در روند پیشرفت هرچه بیشتر کاراته بانوان خوزستان، گفت: سال گذشته در بخش میزبانی‌های بین‌المللی رشد قابل توجهی داشتیم و برای سال ۹۷ نیز برنامه‌ریزی داریم همچون سال گذشته در این زمینه بسیار خوب کار کنیم. معتقدیم این میزبانی‌ها به رشد و توسعه رشته‌های مدنظر در استان کمک می‌کند، ضمن این‌که منجر به افزایش تعداد ملی‌پوشان خوزستانی در رشته‌های مختلف می‌شود.

وی عنوان کرد: خدا را شکر ورزش خوزستان در مسیر صحیح و رو به جلویی است و امیدواریم در سال ۹۷ با همکاری تمام دست‌اندرکاران و مسوولان استان به شکوفایی هرچه بیشتر ورزش خوزستان کمک کنیم. در حال حاضر ورزش استان در تمامی سطوح در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

ارسال دیدگاه