دفعات بازدید: 73,995

تاریخ انتشار: 1397/02/20 - 22:52

گزارشی از پروژه های زمین مانده ورزش بندرماهشهر؛ کلنگ زنی هایی که پس از آن بیلی به زمین نمیخورد!

چند سالیست در شهرستان بندر ماهشهر پروژه های ورزشی نا تمامی وجود دارد که باعث ناراحتی و دلزدگی عده کثیری از ورزشکاران شده است.

پارک آبی ماهشهر

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر چندین سال پیش ابتدا اعلام شد روبروی هتل ایرانیان زمین ۹ هکتاری ای در اختیار ورزش شهرستان جهت استادیوم فوتبال و دیگر رشته های ورزشی قرار داده خواهد شد و پس از مدتی کلنگ زنی این زمین ۹ هکتاری زده شد و تابلو آن نیز نصب شد تا خانواده ورزش بندر ماهشهر از این اتفاق ارزشمند شادمان شود اما این شادمانی پس از سالها تبدیل به یک خاطره تلخ و یک نا امیدی ناراحت کننده تبدیل شده است زیرا پس از کلنگ زنی هیچگاه بیلی به زمین نخورد!!

سرزمین موج های آبی هم راه زمین ۹ هکتاری را طی کرد و پس از چندین بار کلنگ زنی و افتتاح هیچگاه وارد فاز اجرایی نشد ، هر چند هفته های پیش باز هم پس از کلنگ زنی مجدد عنوان شد بیل این پروژه بزودی به زمین خواهد خورد.

کلنگ زنی چمران

زمین چمن شهر چمران به کجا رسید؟!

زمین چمن شهر چمران هم به مانند اکثر پروژه ها فقط کلنگ زنی شد تا این شهرستان بتواند بزودی رتبه یک کلنگ زنی ورزشی کشور را کسب کند.

کلنگ-زنی-بانوان

سالن اختصاصی بانوان شهرستان بندر ماهشهر به کجا رسید؟

 کلنگ زنی این پروژه مهم ورزشی در بندر ماهشهر در تاریخ ۷ شهریور ماه ۱۳۹۴ زده شد و عنوان شد اعتبارات لازم جهت اجرا این پروژه مصوب شده است و بزودی این پروژه ارزشمند را به پایان میرسانیم تا بانوان این شهرستان در ورزش صاحب خانه شوند اما علاوه بر اینکه بانوان ورزشی را خانه دار نکردند سالن آفرینش را هم ……..!!! ادامه این مهم بزودی ….

سالن ورزشی شهرک طالقانی به کجا رسید؟!

مردم ورزش دوست شهرک طالقانی انتظار ترمیم و بازسازی تنها سالن ورزشی خود را داشتند که برخی مسئولان قول مساعد برای ایجاد یک سالن مناسب جهت ورزشکاران شایسته شهرک طالقانی را دادند اما هیچگاه این وعهده ها عملی نشد …

بزودی در خصوص دیگر پروژه ها در شهرستان مطالبی روی خروجی سایت خواهد رفت.

 

ارسال دیدگاه