دفعات بازدید: 3,781

تاریخ انتشار: 1390/11/20 - 15:03

ارنج خوب پیمان حسنی نفتی ها را تسلیم پتروشیمی کرد!

پتروشیمی بندرامام قهرمان نیم فصل لیگ جوانان و امید کشور شد.

هفته پنجم و پایانی مرحله رفت لیگ برتر جوانان و امید باشگاههای کشور امروز با انجام دو دیدار در شهرهای ماهشهر و تهران برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر ، دو دیدار از هفته پنجم و پایانی مرحله رفت لیگ برتر جوانان و امید باشگاههای کشور امروز برگزار شد و در ماهشهر تیم پتروشیمی بندرامام موفق شد با حساب 5 بر یک مناطق نفتخیز جنوب را مغلوب کند تا با کسب 7 امتیاز قهرمانی نیم فصل این رقابت ها را به خود اختصاص دهد . در این بازی محمدامین حنطه ملی پوش جوان پتروشیمی بندرامام چهره برتر میدان بود . او در بازی دونفره و یک مسابقه انفرادی مقابل طاهرخانی به پیروزی رسید تا سهم بسزایی در پیروزی مقتدرانه تیمش داشته باشد . نوشاد و نیما عالمیان نیز بازیکنان پیروز پتروشیمی در این میدان بودند . تنها برد مناطق نفتخیز جنوب را پوریا عمرانی برابر وحید حاجی پور بدست آورد . سرمربیگری تیم پتروشیمی بندرامام بر عهده پیمان حسنی بود و هدایت تیم مناطق نفتخیز را محمود ساکیانی در اختیار داشت .

در دیگر بازی این هفته دانشگاه آزاد اسلامی در تهران پذیرای هیئت کردستان بود که دانشگاه آزاد موفق شد 5 بر صفر حریف خود را با شکست بدرقه کند . در هفته پایانی تیم نفت آبادان استراحت داشت .

تنها دیدار باقی مانده از هفته چهارم مرحله رفت بین تیم های نفت آبادان و هیئت کردستان است که هنوز تاریخ برگزاری آن مشخص نیست . باتوجه به بازیهای انجام شده رده بندی ذیل بدست آمده است و در صورتیکه نفت آبادان در بازی معوقه خود به پیروزی برسد رده سوم نیم فصل را به خود اختصاص خواهد داد .

*  در این مسابقه ارنج  خوب پیمان حسنی سرمربی تیم پتروشیمی بندرامام باعث شد تا در ابتدای شروع مسابقه بازیکنان نفت روحیه خود را از دست بدهند.

 ** تیم نفت اهواز از محمود ساکیانی سرمربی خوب و شایسته استان خوزستان برخوردار بود ضمن اینکه در این  تیم بازیکنان ملی پوشی  و ارزنده ای همچون پوریا عمرانی ، حمید رضا طاهرخانی ، روح الله شیشه گرها و میلاد حدادیان حضور داشتند.

*** محمد امین حنطه با ارائه بازی های زیبا و تاثیرگذار چهره برتر این مسابقه بود.

جدول رده بندی  

1-پتروشیمی بندرامام ـ 4 بازی و 7 امتیاز

2- مناطق نفتخیز جنوب ـ 4 بازی و 7 امتیاز

3- دانشگاه آزاد اسلامی ـ 4 بازی و 6 امتیاز

4- نفت آبادان ـ 3 بازی 4 امتیاز

5- هیئت کردستان ـ 3 بازی و 3 امتیاز  

ریزنتایج مسابقات :

پتروشیمی بندرامام 5 …… مناطق نفتخیز جنوب 1

دونفره : نوشاد عالمیان و حنطه 3 .. طاهرخانی و عمرانی 1

انفرادی : محمدامین حنطه 3 .. حمیدرضا طاهرخانی 2

انفرادی : نیما عالمیان 3 … میلاد حدادیان صفر

انفرادی : وحید حاجی پور صفر .. پوریا عمرانی 3

انفرادی : نوشاد عالمیان 3 .. روح الله شیشه گرها صفر

انفرادی : نیما عالمیان 3 .. حمیدرضا طاهرخانی صفر

سرمربی پتروشیمی بندرامام : پیمان حسنی

سرمربی مناطق نفتخیز جنوب : محمود ساکیانی

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :3

  • احمدرضاعبادی پور

    تاریخ : ۲۰ - بهمن - ۱۳۹۰

    با عرض سلام و خسته نباشید، قهرمانی تیم خوبمون، پتروشیمی بندر امام را به مدیران و سرپرستان و مربیان و بازیکنان تیم تبریک عرض میکنم و از زحمات و حمایت های این عزیزان تشکر میکنم.
    انشاالله در پایان فصل هم در رده بزرگسالان و هم جوانان و امید قهرمان خواهیم شد.


  • مرهونيان

    تاریخ : ۲۳ - بهمن - ۱۳۹۰

    خدمت آقاي كاظمي نژاد : سلام و خسته نباشيد و تشكر از شكل گير اين بخش اطلاع رساني مفيد ، و تشكر از تمامي ورزش دوستان و ورزشكاران ، خدمتتان عرض مي شود خليي ها از چگونگي و روند مسابقات دهه مبارك فجر بانوان همسران و فرزندان كاركنان پتروشيمي بندرامام ميپرسند ، نيت بر اين بود كه در سايت پايگاه خبري ، اخبار را دنبال كنند . لطفا اخبار اين مسابقات را قيد بفرمائيد. باتشكر


  • Mahshahri

    تاریخ : ۲۵ - بهمن - ۱۳۹۰

    باسلام و خسته نباشید به اعضاء تیم و مدیریت خوب این پایگاه خبری
    می خواست به اعضاء تیم تبریک بگم و اینکه تنیس روی میز ماهشهر در باشگاههای کشور حرف اول را می زند حتماً مدیریت خوبی پیش این تیم هست . انشاء الله که تا آخر اول بمانند از آوردن نوشاد عالمیان به تیم ماهشهر هم تشکر می کنم .


ارسال دیدگاه