دفعات بازدید: 1,145

تاریخ انتشار: 1390/11/21 - 0:43

اگر ناظر بازي با قاطعيت تصميم مي‌گرفت كار به خشونت نمي‌كشيد

سرمربي تيم واترپلو هيات شناي خوزستان پس از تساوي جنجالي تيمش برابر نفت و گاز گچساران در رقابت‌هاي ليگ برتر كشور گفت: اگر ناظر بازي با قاطعيت تصميم مي‌گرفت كار به خشونت نمي‌كشيد.

رضا مخيلفي در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان، ‌اظهاركرد: به نظر من ناظر بازي بايد از همان ابتدا، بازي را متوقف مي‌كرد چون تيم حريف تشنجي در بازي ايجاد كرده بود كه روند تاكتيكي هر دو تيم با مشكل مواجه شده بود.

 

وي افزود: بحث ما نتيجه‌ بازي نيست چون درگيري‌هايي كه تيم حريف در داخل و خارج از زمين به وجود آورد، روند بازي را از حالت فني خارج كرد.

 

سرمربي تيم واترپلو هيات شناي خوزستان ادامه‌داد: اگر ناظر بازي با قاطعيت با حركات غيراخلاقي بازيكنان حريف برخورد كرده و بازي را متوقف مي‌كرد، كار به درگيري نمي‌كشيد.

 

وي تصريح‌كرد: بازيكنان حريف به داور بازي حمله‌ور شدند و ديگر هيچ بازيكن ما، حاشيه امنيت نداشت.

 

مخيلفي اظهاركرد: ‌اين بازي‌ها در سطح محلات نيست بلكه ليگ برتر كشور است و بايد كنترل بيشتري روي مسابقات باشد تا داوران و بازيكنان احساس خطر نكنند.

 

وي خاطرنشان‌كرد: درباره‌ نتيجه و بار فني بازي هيچ حرفي ندارم چون كنترل بازي از دست هر دو تيم خارج شده بود و ديگر بازيكنان تمركز اجراي فرامين تاكتيكي را نداشتند.

 

سرمربي تيم واترپلو هيات شناي خوزستان گفت: در جريان بازي هر چه سعي كرديم تدابير تاكتيكي را به بازيكنان خود القا كنيم موفق نمي‌شديم. ما موقعيت‌هاي زيادي را نيز در اين بازي از دست داديم.

 

وي درخصوص بازي هفته آينده‌ تيمش برابر گيلان ‌اظهاركرد: تيم ما تيم جواني است و پيش‌بيني مي‌كنيم در اين بازي بتوانيم حداكثر امتياز را كسب كنيم.

ارسال دیدگاه