دفعات بازدید: 10,616

تاریخ انتشار: 1397/09/25 - 14:24

راه یابی تیم های پتروشیمی لاله و اروند به فینال مسابقات فوتسال هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان شهرستان بندرماهشهر، تیم های پتروشیمی لاله و اروند به فینال مسابقات فوتسال هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی راه یافتند.

دو مسابقه فوتسال هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی در مرحله نیمه نهایی در سالن بعثت بندرماهشهر برگزار شد.

مسابقه اول بین تیم های پتروشیمی رازی و اروند برگزار شد. بازیکنان تیم اروند با لباس سفید و بازیکنان تیم رازی با لباس نارنجی رنگ به میدان آمدند که در پایان  تیم پتروشیمی اروند موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ پتروشیمی رازی را شکست دهد و راهی مسابقه فینال شود.

مسابقه دوم در مرحله نیمه نهایی نیز بین دو تیم پتروشیمی لاله و پتروشیمی بوعلی برگزار شد که بازیکنان تیم پتروشیمی لاله با لباس های زرد و بازیکنان تیم پتروشیمی بوعلی با لباس های مشکی وارد زمین شدند.

این دو تیم در رقابتی جذاب و نزدیک پا به پای یکدیگر تا دقایق پایانی بازی پیش رفتند و در پایان دو نیمه به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند و کار به ضربات پنالتی کشید که در این ضربات تیم پتروشیمی لاله موفق شد از سد حریف قدرتمند خود عبور کند.

بر اساس نتایج امروز، تیم های پتروشیمی بوعلی و رازی از ساعت ۱۰ صبح فردا ۲۶ آذر در دیدار رده بندی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و تیم های پتروشیمی لاله و اروند نیز از ساعت ۱۱ صبح در مرحله فینال با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

گفتنی است که هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی از ۱۴ آذر ۹۷ در ۷ رشته بانوان و ۸ رشته آقایان و با حضور ۱۸ شرکت پتروشیمی و ۱۱۷۳ شرکت کننده توسط امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی و با همکاری هیئت های ورزشی شهرستان بندرماهشهر در حال برگزاری است

ارسال دیدگاه