دفعات بازدید: 52,220

تاریخ انتشار: 1397/10/03 - 19:07

تیم والیبال پتروشیمی بندرامام قهرمان مسابقات هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی شد

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان شهرستان بندرماهشهر،مسابقات والیبال هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی با قهرمانی تیم پتروشیمی بندرامام پایان یافت.

مسابقات رشته والیبال از ۲۷ آذر و با حضور ۱۲ تیم آغاز شد و این تیم ها در چهار گروه به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، پتروشیمی رازی، پتروشیمی بوعلی و پتروشیمی بندرامام(ره)  به مرحله پایانی راه یافتند.

دو تیم سازمان منطقه ویژه و پتروشیمی رازی از ساعت ۹:۳۰ صبح روز دوشنبه ۳ دی ۹۷ در مرحله رده بندی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم پتروشیمی رازی حریف خود را از پیش روی برداشت و به مقام سومی این رقابت ها دست یافت.

اما مسابقه نهایی از ساعت ۱۱ همان روز بین دوتیم پتروشیمی بندرامام و پتروشیمی بوعلی برگزار شد که در پایان این رقابت، تیم پتروشیمی بندرامام موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ حریف قدرتمند خود را از پیش رو بردارد و قهرمانی مسابقات والیبال در هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی را از آن خود کند.

گفتنی است که هفتمین جشنواره ورزشی شهدای صنایع پتروشیمی از ۱۴ آذر ۹۷ در ۷ رشته بانوان و ۸ رشته آقایان و با حضور ۱۸ شرکت پتروشیمی و ۱۱۷۳ شرکت کننده توسط امور ورزش شرکت عملیات غیرصنعتی و با همکاری هیئت های ورزشی شهرستان بندرماهشهر در حال برگزاری است.

 

ارسال دیدگاه