- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل باشگاه ورزشی پتروشیمی بندرامام برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان شهرستان بندر ماهشهر؛جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل باشگاه ورزشی پتروشیمی بندرامام با حضور مهندس حمیدرضا رستمی مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام روز سه شنبه ۲۰ فروردین سال ۱۳۹۸ جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل باشگاه ورزشی پتروشیمی بندرامام با حضور مهندس حمیدرضا رستمی مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام ، اعضای هیئت مدیره باشگاه ورزشی پتروشیمی بندرامام و همچنین کادر فنی و بازیکنان تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در ساختمان مرکزی شرکت برگزار شد.

طی این جلسه مهندس حمیدرضا رستمی مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام ضمن  تبریک به مناسبت فرارسیدن سال جدید ، اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار داشت: امروزه ورزش بعنوان یکی از اصلی ترین روش ها برای ایجاد نشاط در جامعه ها محسوب می شود و به همین منظور پتروشیمی بندرامام با رویکرد مناسب مدیریت ارشد و هیئت مدیره خود موفق شده است در راستای مسئولیت های اجتماعی با برنامه ریزی های منظم در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی برای کارکنان ، خانواده ها و همچنین جامعه پیرامون خود فعالیت ها و دستاورد های بسیاری را بدست بیاورد.

در ادامه مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام افزود : ورزش قهرمانی به مانند سایر حوزه ها نیازمند برنامه ریزی های دقیق و از پیش مشخص شده است ، در همین راستا می بایست در باشگاه ورزشی برای تمامی رشته هایی که بصورت حرفه ای در آن فعالیت می کنیم برنامه های کوتاه و بلند مدت تدوین نماییم تا موفق شویم در این بخش عملکرد مطلوبی داشته باشیم و به آن استمرار ببخشیم.

مهندس رستمی خاطر نشان کرد: شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام هیچگاه به حوزه ورزش نگاه بنگاهی و اقتصادی نداشته است و همواره در راستای مسئولیت های اجتماعی و فعالیت های عام المنفعه به دنبال توسعه پایدار و متوازن منطقه در حوزه ورزش بوده و تنها به همین دلیل در این زمینه فعالیت می نماید.

در پایان مهندس رستمی از خدمات و زحمات آقای شاپور یاوری مدیرعامل اسبق باشگاه ورزشی پتروشیمی بندرامام طی سال های گذشته تقدیر و تشکر نمود  و آقای امین معاوی را بعنوان مدیرعامل جدید باشگاه ورزشی پتروشیمی بندرامام معرفی کرد و از خداوند متعال برای ایشان در ادامه راه آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.