- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

جانشین سالمی چه کسی خواهد بود/سرپرست جدید هیئت ورزش همگانی استان خوزستان بزودی منصوب می شود

پس از پایان دوره چهارساله ریاست حمید سالمی در هیئت ورزش همگانی،برای انجام روند برگزاری انتخابات این هیئت ورزشی،سرپرست جدیدی در راس هیئت ورزش همگانی خوزستان گذاشته می شود.
سرپرست جدید هیئت ورزش همگانی استان خوزستان بزودی منصوب می شود. پس از پایان دوره چهارساله ریاست حمید سالمی در هیئت ورزش همگانی،برای انجام روند برگزاری انتخابات این هیئت ورزشی،سرپرست جدیدی در راس هیئت ورزش همگانی خوزستان گذاشته می شود.
سالمی سا هاست که ریاست این هیئت ورزشی را برعهده دارد و به نظر می رسد ما باید شاهد حضور چهره ای جدید به عنوان رییس جدید هیئت ورزش همگانی باشیم.درحالی که زمان برگزاری انتخابات این هیئت مشخص نشده است اما از هم اکنون چند چهره تلاش خود را برای بدست گرفتن کرسی ریاست ورزش همگانی آغاز کردند.
سید علی حسینی رییس اداره ورزش و جوانان اهواز،بهزادی معاون سابق عمرانی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان،علی یزدی رییس هیئت ورزش همگانی اهواز نفراتی هستند که از آنها به عنوان گزینه های ریاست این هیئت نام برده می شود.
ابراهیم نریموسی دبیر سابق هیئت ورزش همگانی استان نیز کوشش می کند با استفاده از تجربیات بدست آورده در زمان حضورش در این هیئت به نفر اول آن تبدیل شود.متاسفانه نریموسی در مدت حضورش در هیئت نتوانست از زیر سایه رییس باتجربه هیئت همگانی خارج شود و همیشه به عنوان نفر دوم از آن یاد می شد.از دبیر هیئت های ورزش انتظار می رود خود بار اصلی فعالیت هیئت برعهده بگیرند و رییس هیئت فقط بدنبال سیاسگذاری باشد اما عملکرد ضعیف نریموسی باعث شد تا رییس هیئت در کنار وظایف خود،مسئولیتهای دبیر هیئت را نیز انجام بدهد.
یکی از اهداف اصلی گسترش ورزش همگانی،تأمین سلامت جسمی و روانی غنی سازی اوقات فراغت گسترش روابط اجتماعی دور شدن از زندگی ماشینی بازگشت به طبیعت افزایش کارایی زمینه سازی برای رشد ورزش قهرمانی است.
با توسعه ورزش بین اقشار مختلف جامعه،هزینه های مربوط به دارو و درمان کاهش می یابد.اعتیاد وسرگرمی های ناسالم بسیارکم می شوند و کارای بیشتر افراد به زندگی آنها رونق می بخشد.  
به هرحال هیئت ورزش همگانی که در گذشته  کمتر به وظایف اصلی خود پرداخته است می تواند با انجام تغییرات و حضور یک نیروی جوان وتازه نفس به سمت جایگاه و سمت حرکتی اصلی خود بازگردد.
منبع : صبحانه پرس