دفعات بازدید: 3,744

تاریخ انتشار: 1398/04/12 - 0:02

سرانجام مبهم تنها سکوی ساندا استاندارد خوزستان

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان شهرستان بندرماهشهر؛ تنها سکوی ساندا( ووشو) استان خوزستان که در زمان تصدی مدیریت سابق هیئت ووشو شهرستان بندرماهشهر نصب شده بود، اینک پس از گذشت ۳ سال با روی کار آمدن مدیریت و کادر جدید در راس کار این هیئت، مدیریت سابق اذعان می دارد که سکو به مبلغ ۱۷ میلیون تومان خریداری شده ولی از زمان خرید تاکنون به فروشنده(صاحب سکو) هیچگونه هزینه ای بابت خریداری پرداخت نشده است و حال به علت عدم استطاعت مالی، فروشنده قصد فروش سکو را به خارج از استان دارد.

لذا با توجه به اینکه سکوی مذکور تنها سکوی استاندارد ساندا استان خوزستان است، وجود چنین امکاناتی درشهرستان بندر ماهشهر نه تنها موجب پیشرفت و توسعه ورزشکاران ووشو شهرستان و حومه است، بلکه با حضور دیگر شهرستان ها در میزبانی های شهرستان باعث تبدیل شدن شهرستان به قطب ووشو استان خواهد بود.

 

حال باید منتظر ماند و دید سرنوشت نامعلوم تنها سکوی استان که در دو راهی تامین هزینه خرید و یا فروش به خارج از استان قرار دارد،چه خواهد شد؟

بی شک از مسئولین شهرستان انتظار می رود که با ورود به این موضوع حیاتی و حمایت از این مساله در جهت رفع نیازها، مانع محرومیت ورزشکاران شهرستان از این ظرفیت بالقوه شوند.

کاملا روشن و بدیهی است که در صورت ابقا این سکو در شهرستان موفقیت های چشمگیر و افتخارات ارزشمندی نصیب شهرستان خواهد شد.

ارسال دیدگاه