دفعات بازدید: 8,491

تاریخ انتشار: 1399/08/04 - 15:09

مربیان ورزشی در خصوص بیکاری و عدم دریافت حقوق نظرات خود را عنوان کنند

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر با توجه به شواهد معلوم هیچکس به فکر مربیان ورزشی این شهرستان نیست که حدود ۸ ماه است هیچگونه حقوقی دریافت نکردند و وضعیت زندگی آنها چگونه است.

مربیان ورزشی میتوانند زیر همین خبر نقطه نظرات و گلایه مندی های خود را عنوان کنند تا در این خصوص پیگیری های لازم انجام شود.

خیلی از پتروشیمی ها میگویند مربیان ورزشی که اعتراضی ندارند!!!

لازم به ذکر است اکثر پتروشیمی ها نامه ارسالی فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را رد کردند و هیچگونه اقدامی در خصوص مربیان ورزشی انجام ندادند.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :11

  • رضاعساکره

    تاریخ : ۴ - آبان - ۱۳۹۹

    متاسفانه هیچ کس به فکر مربیان نیست،ما مربیان حتی بیمه هم نداریم،و متاسفانه هشت ماه هست که همگی بیکاریم،امیدوارم مسئولین فکری به حال مربیان کنند.


  • ناشناس

    تاریخ : ۴ - آبان - ۱۳۹۹

    با سلام وخدا قوت خواستار رسیدگی به حقوق هستیم


  • ناشناس

    تاریخ : ۴ - آبان - ۱۳۹۹

    متاسفانه اگر از روی متانت و آبرو داری اعتراض نشه کسی هم به فکر مربی ها نیست به نظرتون ما شهروند این کشور نیست ؟؟ مشکلات روی دوش ما نیست؟؟ واقعا چرا رسیدگی نمیشه؟؟


  • وحید کاظمی نژاد

    تاریخ : ۴ - آبان - ۱۳۹۹

    با سلام متاسفانه مربیان ورزشی بیشترین لطمه را خوردند و علیرغم اینکه انتظار میرفت این قشر زحمتکش که به عنوان معلمان ورزشی و معنوی فرزندان این شهرستان هستند حمایت شوند برعکس به بدترین شکل ممکن با آنها برخورد شد تا جایی که نوجوانان وضعیت و عاقبت به ورزش آمدن را که میبینند از ورزش دور میشوند و نتیجه آن میشود جرم جنایت و …..


  • ناشناس

    تاریخ : ۴ - آبان - ۱۳۹۹

    وقتی مربیان پتروشیمی چندین سال متمادی است که برای آن واحد تلاش می‌کنند و علاوه بر ایجاد اوقات فراغت ، گرایش خانواده ها به ورزش و تندرستی باعث افتخار آفرینی شرکت می‌شوند دور از انصاف است که در چنین موقعیتی مربیان خود را نادیده بگیرند
    بنده هم مربی پتروشیمی بندر امام هستم که اگه بخوام مقایسه کنم با بیشتر شرکت ها؛ حقوق اسفند ۹۸ هم از این قشر دریغ کردند


  • سیمین ابراهیمی

    تاریخ : ۴ - آبان - ۱۳۹۹

    سلام وقتتون بخیر.
    ممنون از شما که پیگیر هستید
    من میخواستم یه طرف دیگه ماجرا رو هم عنوان کنم تو این شرایطی که هممون میدونیم زندگی کردن تو این مملکت چقدر سخت شده واقعا مربیا و حتی داورها جزمظلومترین قشر جامعه به حساب میان .ولی به نظرمن تنها جنبه مالیش درد آور نیست.
    من به شخصه بعد از بیست و چهار پنج سال کار کردن به عنوان داور و مربی و بازیکن برای این شهرستان و پتروشیمی های مختلف..حداقل خودمو اون قدری میدیدم که یه احوالی ازم پرسیده شه‌.
    وقتی میگن کرونا خیلی درسهای خوبی بهمون داد واقعیت هست.
    اینکه واقعا ارزش نداشته خودمون رو اونقدر اذیت کردیم برای چیزی که تهش اینه انگار اصلا تک تک این مربیا نبودن وبرای این شهر تلاشی نکردن.درسته شاید خیلی ها بگن پولشو گرفتید.ولی مربی هایی که از دل و جون این چند سال کار کردن از خانواده هاشون از تفریحشون از آرامش خودشون گذشتن تا زحمتهاشون یروزی نتیجه بده.
    به نظر من این قسمت ماجرا از جنبه مالیش خیلی خیلی دردآور تر هستش.


  • ناشناس

    تاریخ : ۴ - آبان - ۱۳۹۹

    سلام ممنون جناب آقای کاظمی نژادبابت پیگیری هاتون.علاوه براینکه حقوق مربیهاپرداخت نشد.حتی هیچ گونه تماس یا پیامی از سمت امورورزش ها با مربیان مربوطه گرفته نشد که حتی توضیحی بدن راجب شرایط به وجود اومده.خیلی از مربیها هزینه های زندگیشون با حقوق مربیگری تامین میشد.و صد حیف بابت تمام زحمت هایی که مربیها کشیدن و بابتش حقوق کمی دریافت کردن.و جدا از بحث حقوق و مربیگری تصمیماتی که برای ورزش منطقه گرفته شده دقیقا کشتار دسته جمعی تمام ورزشکاران و مربیان منطقس.تمام مربیها خواستار رسیدگی برای پرداخت حقوق هستن.وهمچنین خواستار رسیدگی به ورزش منطقه


  • سارا شریفی

    تاریخ : ۴ - آبان - ۱۳۹۹

    باسلام به ورزش دوستان وکسانی که به مربیان اهمیت میدن،واقعا جای تاسفه که بعداز عمری ورزش کردن احساس کنیم راهمون اشتباه بوده و واقعا بعد از تحصیلاتو عشق به ورزش اینجوری کنار گذاشته بشیم ،وکاری کنید که کسانی که هم اموزش هم پرورش کودکان تا سالمندانو عهدهدار هستن کاملا از کرده ی خودشون نا امید بشن،گرچه ما مربیان با همون حقوق بسیار اندکو ناچیز که دریافت میکردیم عاااشقانه ورزش کردیم ونیروی شاد تحویل دنیای بیروح جامعه دادیم ،من بشخصه از این اوضاع نابسمان ورزشی گلایه دارم ولی جوابی هم شنیده نشده ،به امید روزی که متوجه بشیم جامعه سالمو شاد نیازمند بدنی قویو روحی شاد هست که بجز ورزشو مربی کسی نمیتونه اینو به مردم تزریق کنه،سربلندی انسانهای خداترسو مردم دارو خواستارم


  • شقایق آب برین

    تاریخ : ۴ - آبان - ۱۳۹۹

    سلام
    ممنونم از پیگیری شما
    عدم رسیدگی به اوضاع معیشت و مالی مربیان در سال کرونا با توجه به غنی بودن
    منطقه از پتروشیمی ها و اداره بنادر و کشتیرانی
    باعث بی انگیزگی و ناراحتی جامعه محترم مربیان که سالیان در خدمت پرورش جوانان
    بوده اند شده است مربیانی که در این چند ماهه در مقابل عزیزان و خانواده خود شرمنده
    بوده اند

    امید است به شرایط جامعه محترم مربیان هر چه سریعتر رسیدگی شود.
    با تشکر.


  • ناشناس

    تاریخ : ۵ - آبان - ۱۳۹۹

    سلام ممنون برای اینکه اجازه دادید اینجا نظر ما مربیا گفته بشه متاسفانه ما مربیا تو این ایام کرونااز همه قشرا مظلوم تر واقع شدیم اول که اصلا بیمه نکردن بعد هم که حتی یک ماه هم حقوق ندادن جالبه که بااینکه امور ورزش عملا تعطیل بود همه حقوق داشتن بجز مربیا یعنی واقعا مربی هیچ حق و حقوقی نداره ؟ تو همه مسابقات بیشترزحمات رو دوش مربی بوده که دلسوزانه برا مقام آوری تیم و ارج دادن به باشگاه تلاش کرده
    وجالبتر اینه بیشتر سرپرستا از رسمی های پتروشیمی انتخاب میشدن پس چرا الان از حقوق مربیا دفاع نمیکنن چرا فقط زمان مسابقات حی و حاضرن؟؟؟؟
    امیدوارم مسوولین محترم شرکتای پتروشیمی رسیدگی کنن خیلیا از مربیا نان آور خانواده هستن که الان به مشاغلی که در شانشون نیست رو آوردن


  • معصومه درويشي

    تاریخ : ۵ - آبان - ۱۳۹۹

    با سلام امیدوارم صدای مربیا از اینجا به گوش مسوولین برسه و رسیدگی کنند


ارسال دیدگاه