دفعات بازدید: 17,318

تاریخ انتشار: 1399/08/09 - 1:01

فرماندار بندر ماهشهر : استادیوم ورزشی مجهز پنج هزار نفری احداث می شود

🔶 مراسم اهدا البسه ورزشی به تیم های محلات شهرستان بندر ماهشهر با حضور فرماندار و مدیران محلی در سالن ورزشی بعثت شهرستان برگزار گردید.

🔶 به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر فرماندار و رئیس شورای ورزش شهرستان بندر ماهشهر عنوان کرد : یکی از مهمترین گروه های تشکیل دهنده جامعه نسل جوان بوده که آینده هر کشوری به آنان وابسته است و هرچه نسل جوان سالم و شاداب داشته باشیم مطمعئناً در پیشرفت و توسعه موفقیتهای بیشتری کسب خواهیم کرد.

🔶وی افزود: بر همین اساس یکی از مهمترین برنامه هایی که میتوان به نسل جوان برای پیشرفت ارائه داشت، ورزش بوده که این مقوله مورد توجه سایر دولتها و دولتمردان در جهان است.

🔶محسن بیرانوند در ادامه گفت: در همین راستا ما در شورای راهبردی شهرستان از اواخر سال گذشته و ابتدای سال جاری تصمیم بر آن گرفتیم تا تغییراتی در نگرش به اعتبارات شورای راهبردی و نوع تخصیص آن داشته باشیم، به گونه ای که شاهد افزایش اعتبارات بخش ورزش و توسعه آن در سایر مناطق شهری و روستایی هستیم.

🔶رئیس شورای ورزش شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: این اعتبارات بصورت مشارکتی بخشی از آن را توسط شرکتهای پتروشیمی منطقه و مابقی را از اعتبارات شهرستان اختصاص داده ایم و امیدواریم مدت زمان تعیین شده سایر این طرح ها و پروژه ها به بهره‌برداری رسیده و موجبات خرسندی و رضایتمندی شهروندان نجیب بویژه نسل جوان شهرستان را فرآهم سازیم.

🔶نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر در پایان بیان داشت: جای دارد از زحمات و تلاشهای مدیران پتروشیمی های بندر ماهشهر جهت همکاری و همیاری در قالب شورای راهبردی تقدیر و تشکر نموده ضمن آنکه خبر خوشحال کننده ای که به جوانان و ورزشکاران شهرستان میدهم این است که ۲ مجموعه چمن مصنوعی در شهرک طالقانی، شهر چمران و بندر امام خمینی احداث خواهیم کرد که در شهرک طالقانی زمین چمن طبیعی ورزشی جهت برگزاری مسابقات فوتبال نیز احداث خواهیم نمود و هچنین خبر ویژه دیگر احداث استادیوم ورزشی بزرگ بندرماهشهر با اعتبار اولیه ۱۵ میلیارد تومان از اعتبارات شورای راهبردی و مشارکت سایر بخشها است که هدیه ای به ورزشکاران عزیز و قهرمان شهرستان می باشد.

ارسال دیدگاه