- پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر - http://irhamegani.com -

حمایت از کانون‌های ورزشی، ایجاد انگیزه در بین جوانان خواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر بی شک در پیشرفت ورزش هر شهر، عوامل مختلفی نقش آفرین هستند که می‌توان با تمرکز‌ بر آنها، گام‌های موثری‌ را در پیشبرد اهداف ورزشی برداشت.

کانون پیشکسوتان : این کانون یکی از مهم ترین کانون های ورزشی به‌شمار‌ می‌رود که می‌بایست به آن توجه ویژه ای داشت.
بی شک توجه به کانون‌ پیشکسوتان می‌تواند منجر به ایجاد‌ انگیزه در جوانان و علاقه‌مندان به ورزش‌های حرفه‌ای و همگانی و ترویج‌ فرهنگ ارج‌نهی در جامعه‌ می‌شود.
با حمایت شورای سیاست گذاری ورزش بندرماهشهر میتوان گام های موثری در این رابطه برداشت.

کانون هواداران : همگان اذعان دارند که هیچ مجموعه ای بدون یار دوازدهم که همان هواداران هر تیم است، نمی‌تواند موفق باشد.
با تقویت‌ کانون‌های هواداری می‌توان‌ علاقه‌مندان به ورزش‌ را ساماندهی کرد و به رشد و توسعه ورزش‌های حرفه‌ای‌ و شناخته شدن استعدادهای ورزشی شهرستان در کشور نقش به سزایی داشت.

همچنین؛ بی مهری و کم توجهی به هواداران نه تنها به تیم‌های‌ ورزشی آسیب وارد خواهد کرد، بلکه دور کردن هوادار از ورزش می‌تواند در افزایش آسیب‌های اجتماعی و امنیتی نقش به‌سزایی داشته باشد.

شورای سیاست گذاری ورزش و اداره ورزش و جوانان بندر ماهشهر به عنوان متولیان می‌توانند نقش‌ خود را در جذب‌ هرچه بیشتر هوادار ایفا کنند.

کانون مربیان و داوران : بی شک در پرورش ورزشکاران در رشته های مختلف، نقش مربیان ورزشی غیر قابل چشم‌پوشی است و قطعا کمتر ورزشکاری را می‌توان یافت که بدون مربی توانسته باشد به سکوهای افتخارآفرینی دست پیدا کرده باشد.

لذا می‌طلبد مسئولین شهرستان بندر ماهشهر با تقویت این کانون، ضمن حمایت از مربیان و تقویت این قشر،‌ به تربیت ورزشکاران‌ حرفه‌ای در شهرستان که می‌تواند ایجاد شور و نشاط و انگیزه در جوانان و نوجوانان و الگوسازی‌ زندگی سالم باشد، داشته باشند.