دفعات بازدید: 69

تاریخ انتشار: 1400/04/10 - 19:47

دیدار حبیب آقاجری با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور جهت جذب اعتبار احداث ورزشگاه ١۵هزار نفری بندرماهشهر

نماینده بندرماهشهر با هدف پیگیری تامین اعتبار برای ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بندرماهشهر با محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان شهرستان بندرماهشهر؛حبیب آقاجری در خصوص دیدار با معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور بیان داشت: ۵۰ درصد از اعتبار احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بندرماهشهر از سوی صنایع پتروشیمی، ۳۰ درصد دیگر از سوی وزارت ورزش و جوانان و ۲۰ درصد مابقی از منابع استانی تامین می‌شود.

وی ادامه داد: چون پس از تصویب بودجه ۱۴۰۰ در مجلس، بحث احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نهایی شد، در بودجه وزارت ورزش و جوانان، برای احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بندرماهشهر ردیف بودجه‌ای در نظر گرفته نشده بود.

نماینده بندرماهشهر اضافه کرد: با توجه به این موضوع، قاعدتا کار آغاز احداث این ورزشگاه به سال بعد موکول می‌شد و ما به دنبال آغاز هر چه زودتر پروژه بودیم.

آقاجری افزود: با پیگیری از وزارت ورزش و گفت‌وگو با وزیر ورزش و جوانان، مقرر شد در صورت پذیرش رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه، برای این پروژه اعتبار در نظر گرفته شده و کار آغاز شود.

وی اظهار کرد: در نشستی که با آقای نوبخت برگزار کردیم، ایشان پذیرفت که برای احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بندرماهشهر، ردیف بودجه تخصیص داد شده و در بودجه ۱۴۰۰ وزارت ورزش برای این استادیوم، بودجه لحاظ شود.

ارسال دیدگاه