دفعات بازدید: 68,870

تاریخ انتشار: 1400/05/03 - 17:23

فرزند بندرماهشهر رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان شد


بعد از گذشت حدود یک‌ سال و نیم از بلاتکلیفی ریاست هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان، مجمع انتخاب رئیس این هیئت امروز چهارشنبه ٢٣تیرماه با حضور رضوانی رئیس فدراسیون و نصیری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر ، مریم محمدی، علی شعبانی، بابک حسامیان، افشین زمان‌پور، متین مردان‌دزفولی، رضا کاشانی، هومن بیگ، امید جشان‌زاده و مالک فدایی کاندیداهای احراز سمت ریاست هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی خوزستان بودند. محمدی و بیگ انصراف دادند و شعبانی، زمان‌پور، مردان‌دزفولی و کاشانی نیز از غایبان این مجمع بودند.

در نهایت نیز بابک حسامیان پیشکسوت و قهرمان رشته شنا بندرماهشهر و داور واترپلو بین المللی کشور با کسب ۱۱ رای از ۱۶ رای ماخوذه برای چهار سال سکان‌دار هیات شنا، شیرجه و واترپلوی خوزستان شد تا این هیات پس از ۱۶ ماه از بلاتکلیفی خارج شود.جشان‌زاده نیز ۵ رای را به خود اختصاص داد.

حسامیان پیش از این و در آذرماه٩٩ در افتخاری بی نظیر برای جمهوری اسلامی ایران با کسب٢٠رای به عضویت کمیته اجرایی انجمن داوران واترپلو جهان درآمده بود

بعد از جلال دریس در هیئت قایقرانی خوزستان، بابک حسامیان دومین ماهشهری است که رئیس یکی از هیئت های ورزشی خوزستان شده است.

ارسال دیدگاه