دفعات بازدید: 23,529

تاریخ انتشار: 1400/08/09 - 15:55

کم توجهی مسئولین به ورزش بندر ماهشهر

شهرستان بندر ماهشهر با وجود پتروشیمی های متعدد و منابع مالی بسیار یکی از محروم ترین شهرها در ورزش استان خوزستان و کشور است.

باید به این باور اعتقاد داشت که یکی از زمینه های پیشگیری از ورود جوانان بسوی اعتیاد و دیگر عوامل خانمان سوز تشویق و سوق دادن آنها بسوی ورزش است ، ترغیب و تشویق جوانان و نوجوانان به ورزش و ایجاد فضاهای تفریحی، ورزشی  نیز در پرکردن اوقات فراغت این اقشار امری ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر متاسفانه نگاه بیرون به شهرستان بندر ماهشهر اینگونه است که هیئت های ورزشی این شهرستان از منابع مالی بسیار زیادی برخوردار هستند و هر کجا که اکثر روسای هیئت ها مراجعه میکنند با این جمله مواجه میشوند که : ( شما از ماهشهر آماده اید انتظار کمک هم از شما داریم ، شما با وجود اون همه منابع مالی و خرج های کلان میتوانید ورزش کشور را از لحاظ مالی تامین کنید!!!!!!!!!!! ) اما اگر در این مهم ریز شوند میبینند ورزش ماهشهر فقط دارد با نام پتروشیمی ها و …. سوزانده میشود.

در دوره قبلی حبیب آقاجری اقدامات خوبی در بحث اجرایی و در بحث زیر ساخت ورزش به انجام رسید که امیدوار هستیم با توجه به حضور مجدد حبیب آقاجری به عنوان نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی و همچنین حضور فریدون بندری فرماندار بومی و ورزش دوست شهرستان در ۵ ماهه پیش رو سال ۱۴۰۰ شاهد تغییرات و اقداماتی سازنده در ورزش این شهرستان باشیم.

از سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ورزش :

وظیفه اصلى دولت و مسؤولان ورزش کشور این است که اشتیاق به ورزش و روح ورزشکارى و ورزش‌خواهى را در مردم زنده کنند.   

ارسال دیدگاه