دفعات بازدید: 32,594

تاریخ انتشار: 1400/10/21 - 23:14

خنفری : بندر ماهشهر پتانسیل بالایی در ورزش کشور دارد

غلامرضا خنفری رئیس جدید اداره ورزش و جوانان بندر ماهشهر در مصاحبه با خبرنگار این پایگاه عنوان کرد : بندر ماهشهر پتانسیل بالایی در ورزش کشور دارد که با برنامه ریزی مناسب میتوانیم به جایگاه اصلی خودمان بازگردیم.

وی افزود : با تحقیقاتی که در چندین روز گذشته انجام دادم خدا را شکر اکثر هیئت های ورزشی ما فعال هستند فقط چند رشته نیمه فعال داریم که مطمئنا آن هیئت ها هم در جهت اهداف ورزش شهرستان بیش از پیش فعال خواهند شد.

خنفری گفت : با ایجاد تعامل با صنایع پتروشیمی منطقه و ادارات و همچنین با کمک کلیه ورزشی های شهرستان بالاخص پیشکسوتان روزهای خوبی در انتظار ورزش این شهرستان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بندر ماهشهر بیان کرد : هدف من و همکارانم توسعه و ترویج ورزش در سطح شهرستان است که قطعا این مهم به تنهایی انجام نمیشود و برای رسیدن به این هدف بزرگ میطلبد که صنایع پتروشیمی ، اصحاب رسانه ، پیشکسوتان ورزش و دیگر مسئولین شهرستان در کنار ما باشند.

خنفری در پایان ازحبیب آقاجری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین فریدون بندری فرماندار بندر ماهشهر تقدیر و تشکر کرد و افزود : بی شک با حضور این مدیران دلسوز و ورزشی  شاهد روزهای خوبی برای ورزش بندر ماهشهر خواهیم بود.

ارسال دیدگاه