دفعات بازدید: 3,828

تاریخ انتشار: 1400/11/17 - 12:35

سرمربی تیم خلیج فارس بندر ماهشهر :

جادوگری در فوتبال خوزستان صحت ندارد / مدیرعامل با شرفی داریم

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر گفت: متاسفانه می خواهند نتیجه گیری تیم های خوزستانی را به سمت جادوگری ببرند که باید بگویم صحت ندارد و جادوگری در فوتبال خوزستان جایی ندارد.

موسی قنواتی در گفت و گو با ایسنا، درباره دیدار تیمش در هفته سیزدهم لیگ دو مقابل شاهین بندرعامری، اظهارکرد: انتظار چنین بازی درگیرانه ای را داشتیم و حتی این انتظار می رفت که دو سه گل به ثمر برسانیم. بازیکنانم عزم خود را برای شکست صدرنشین لیگ جزم کرده بودند و باید می بردیم اما تیم حریف خوش شانس بود که توپ هایمان گل نشدند.

وی با گله مندی از داوری این بازی، گفت: دقیقه دو بازی داور می توانست در صحنه ای که پیش آمد به سود ما پنالتی بگیرد و حتی باید بازیکن حریف نیز اخراج می شد که متاسفانه داور خیلی راحت از این صحنه گذشت. همچنین در صحنه ای که تیم ما گل دریافت کرد، داور و کمک او، گل را آفساید اعلام کردند اما وقتی بازیکنان و عوامل تیم حریف به درون زمین حمله ور شدند، داور تصمیم خود را برگرداند. ما همیشه از داوران تشکر کرده ایم ولی انتظار داشتیم داور محکم تر در این بازی قضاوت کند.

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر با اشاره به حضور تماشاگران بوشهری در استادیوم و فحاشی آن ها به تیمش، گفت: اولین بار است که از تماشاگران بوشهر فحاشی کردن را می شنیدم و این بسیار بد است. این اقدام در حالی صورت گرفت که مدیرعامل ما در استادیوم بود و به نظرم او خیلی با شرف بود که این فحاشی ها را شنید و صبوری کرد. البته خوشحالم که در این بازی تیم ما هم فنی و هم اخلاق را برد.

وی افزود: بعد از بازی با هوادار، مس نوین کرمان، استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان در جام حذفی که حتی در صحنه هایی از داوری متضرر شدیم، از داوران تشکر کردم اما در لیگ دو شاهد اتفاقات عجیب و غریب در داوری ها هستیم و اشتباهات داوری اذیت کننده بوده است که انتظار داریم فدراسیون بر این موضوع دقت نظر داشته باشم تا تیمی متضرر نشود.

قنواتی همچنین درباره حضور فردی که در جریان بازی وارد دروازه تیمش می شد نیز عنوان کرد: می خواهم بدانم که چرا دقیقه ۹۰ آن فرد به درون دروازه ما می رفت و بعد هم می گویند توپ جمع کن بوده است. آیا توپ جمع کن درون دروازه می رود؟ مدتی پیش که فولاد نوین دیگر نماینده خوزستان در لیگ دو در همین زمین تیم شاهین بندرعامری را شکست داد، گفتند که فولادنوین جادوگری کرده است که باید بگویم استان خوزستان چنین چیزی را ندارد و با فن و فوتبالش عرض اندام می کند. متاسفانه می خواهند نتیجه گیری تیم های خوزستانی را به سمت جادوگری ببرند که باید بگویم اصلا صحت ندارد و جادوگری در فوتبال خوزستان جایی ندارد.

ارسال دیدگاه