دفعات بازدید: 445

تاریخ انتشار: 1390/06/31 - 19:01

دوازدهمین همایش خواهران بسیج صنایع پتروشیمی برگزار شد

 

دوازدهمین همایش خواهران بسیج صنایع پتروشیمی ماهشهر با موضوعیت “تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب” اسلامی و اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران بسیج صنایع پتروشیمی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، دوازدهمین همایش خواهران بسیج صنایع پتروشیمی و اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران بسیج صنایع پتروشیمی در سالن اجتماعات  پتروشیمی مارون برگزار شد.
سید رحیم شریف موسوی، مدیرعامل پتروشیمی مارون ضمن خوشامدگویی به حاضرین در مراسم، راهی را که بانوان بسیجی در کنار فعالیت خود در عرصه صنعت پتروشیمی برگزیدند تحسین برانگیز توصیف نمود.
وی جایگاه افراد به عنوان بسیجی را نکته قوت اشخاص و گامی جهت رشد و تعالی معنویت آنان قلمداد کرد و افزود: انسان با انتخاب های مهم در مراحل مختلف زندگی، رشد کرده و به جایگاهی می رسد که مایه تحسین همگان است.
شریف موسوی ادامه داد: با انتخاب حجاب در زندگی روزمره، انسان بتواند به جایگاه والایی که خداوند برای او در نظر گرفته دست یابد و عظمت های درونی را در خود شکوفا سازد.
وی، توجه به موضوع عفاف و حجاب در ظاهر و باطن زندگی را از الزامات زندگی برشمرد و گفت: عفاف و حجاب راهی برای ارتقاء مقام بشر در پیشگاه پروردگار است.
دکترنیلچی زاده سخنران این مراسم نیز، حجاب را حق انسانی زن برشمرد و افزود: حجاب در عمق روحیات ایرانی اسلامی وشیعی ما ریشه دارد.
وی افزود:  اگر به مسئله مهم حجاب در جامعه توجه شود قطعا” قدرت بیشتری پیدا می کنیم تا فرهنگ حیا، عفاف وحجاب را در جوانانمان نهادینه سازیم.
وی انتخاب پوشش مناسب بانوان و قرار گیری در حریم عفاف و حجاب را باعث عزت هرچه بیشتر آنان در حریم حیا دانست.
گفتنی است در پایان طی مراسمی برگزیدگان اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران بسیج صنایع پتروشیمی با اهدای الواح تقدیر و جوایزی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه