دفعات بازدید: 666

تاریخ انتشار: 1390/12/02 - 13:38

سرمربي صنايع پتروشيمي ماهشهر: نبايد از اين تيم توقع زيادي داشت


سرمربي تيم بسكتبال صنايع پتروشيمي ماهشهر پس از پيروزي تيمش برابر دانشگاه آزاد تهران در رقابت‌هاي ليگ برتر كشور، گفت: حريف دست روي نقطه ضعف ما گذاشته بود ولي بازيكنان ما با تمام قدرت ايستادگي كردند. 


بهرام رمضان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشي ايسنا در خوزستان اظهاركرد: بازي سنگيني بود و بازيكنان ما زحمت زيادي كشيدند ولي از آن‌جا كه قبل از بازي، حريف را آناليز كرده بوديم توانستيم نتيجه بازي را به سود خود تغيير دهيم.

وي افزود: شناخت نقاط ضعف و قوت حريف در اين بازي براي گرفتن نتيجه به ما كمك زيادي كرد.

سرمربي تيم صنايع پتروشيمي ماهشهر ادامه‌داد: در اين بازي امير اميني را در اختيار نداشتيم و تيم حريف از اين ضعف ما قصد داشت نهايت استفاده را ببرد و فشار زيادي به ما وارد كرد ولي بازيكنان ما سربلند بيرون آمدند.

وي خاطرنشان‌كرد: تيم‌هايي نظير مهرام، ذوب‌آهن، بندرامام، فولاد و دانشگاه آزاد، پتانسيل‌شان بيشتر از ما است چون آن‌ها سابقه حضور در ليگ برترشان بيشتر از ما است و ما نبايد توقع زيادي از تيم خود داشته باشيم.

رمضان اظهاركرد: با اين وجود تيم ما اكنون جايگاه خوبي دارد و ما سعي كرديم انگيزه لازم را به بازيكنان خود بدهيم تا آن‌ها توانايي‌هاي بالقوه خود را به فعل تبديل كنند.

وي درخصوص بازي هفته آينده تيمش برابر پتروشيمي بندرامام گفت: اميدواريم اين بازي خوزستاني، ديداري جذاب و ديدني از آب در بيايد و هواداران دو تيم از بازي لذت ببرند.

به گزارش ايسنا، ديدار تيم‌هاي صنايع پتروشيمي ماهشهر و دانشگاه آزاد تهران در چارچوب رقابت‌هاي ليگ برتر بسكتبال كشور روز پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه برگزار شد و در نهايت تيم پتروشيمي موفق شد ميهمان خود را با نتيجه 75 بر 73 شكست دهد.

ارسال دیدگاه