دفعات بازدید: 11,906

تاریخ انتشار: 1401/12/19 - 19:15

عملکرد شایسته و قابل تقدیرفریدون بندری برای ورزش شهرستان / فرمانداری که ورزش را یک اولویت میداند

.

به گزارش پایگاه خبری ورزش ماهشهر در سال ۱۴۰۱ اقدامات قابل قبولی برای ورزش بندر ماهشهربه انجام رسید که تمامی این مهم با نظر مثبت ، برنامه ریزی و حمایت کلان فرماندار ، رئیس شورای ورزش به انجام رسید.

فریدون بندری فرماندار ورزش دوست شهرستان ، ورزش را یک اولویت میداند و اعتقاد دارد سوق دادن جوانان به امر ورزش هم در حوزه امنیت و هم در حوزه سلامت میتواند تاثیرات بسزایی داشته باشد.

در سال جاری حمایت های بیدریغ فرماندار باعث توسعه ورزش در بین اقشار مختلف مردم شد تا انتظارات از این فرماندار مردمی در سال ۱۴۰۲ دوچندان شود.

انتصاب احمد ثابت مرد بومی و کاردان ورزش شهرستان به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان بندر ماهشهر برگ زرینی دیگر از اقدامات شایسته فریدون بندری به عنوان فرماندار و حبیب آقاجری به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بود که به انجام رسید.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :1

  • جهانگیرقنواتی

    تاریخ : ۲۲ - اسفند - ۱۴۰۱

    اقای مهندس بندری فرزنددلیروباغیرت شهرودیارماست هیچکس دلسوزترازایشان نمیتواندباشددرهمه زمینه هامردعمل است انتصاب مهندس ثابت هم ثابت کردکه ایشان درحال ارتقاجوانان بومی است مافرماندارمان راهم خیلی دوست داریم هم باتمام وجودحامی ایشانیم یک جاهایی وضعیت بودجه شورای راهبری سازوکارخودراداردنبایدتوقع زیادی داشته باشیم


ارسال دیدگاه