دفعات بازدید: 16,338

تاریخ انتشار: 1402/11/11 - 23:18

سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز ماه اسپورت: با کمی بدشانسی قهرمان دور رفت نشدیم

هدف‌مان قهرمانی در لیگ برتر است/باشگاه نگاه ویژه‌ای به حمایت از ورزش بانوان دارد

سرمربی تیم تنیس‌روی‌میز ماه اسپورت با بیان این‌ که برای کسب عنوان قهرمانی در دور مقدماتی برنامه‌ریزی خوبی داشتیم، گفت: مجموعه ماه اسپورت تمام امکانات لازم را در اختیار ما گذاشته بود و ما با اختلاف کمی قهرمانی دور رفت را از دست دادیم.

آرمینا هدایتی در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزش ماهشهر، در خصوص عنوان سومی ماه اسپورت در مرحله رفت لیگ برتر تنیس‌روی‌میز بانوان کشور  اظهار کرد: ما در مرحله رفت این مسابقات در دو دیدار حساس مقابل دانشگاه آزاد و سایپا کمی بدشانسی آوردیم و در ۷ دیدار رودرو با این دو تیم  در گیم پنجم بازیها را واگذار کردیم.

وی افزود : از بازیکنانم بسیار راضی هستم و قطعا با برنامه ریزی خوبی که انجام دادیم در دور برگشت دو شکست دور رفت را جبران خواهیم کرد.

آرمینا هدایتی در پایان عنوان کرد : مجموعه فرهنگی ورزشی ماه اسپورت نگاه ویژه ای به ورزش بانوان دارد و این تیم را یک پشتوانه برای پینگ پنگ خوزستان بویژه شهرستان بندر ماهشهر میداند که جا دارد از زحمات و حمایت کاظمی نژاد مدیرعامل باشگاه و مهندس سیستان رئیس هیئت مدیره باشگاه تشکر و قدردانی کنم ضمن اینکه میزبانی اصفهان به شکلی شایسته انجام شد که قطعا این مهم حاصل برنامه ریزی فدراسیون و همچنین هیات تنیس روی میز استان اصفهان بود.

 

ارسال دیدگاه