دفعات بازدید: 8,146

تاریخ انتشار: 1390/12/06 - 2:11

قهرمانی مقتدرانه پتروشیمی در المپیاد فرزندان وزارت نفت+عکس

هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی سراسری فرزندان پسر وزارت نفت یکشنبه شب(30 بهمن) با معرفی قهرمانان حاضر در این دوره از رقابت ها به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر ، در این دوره از رقابت ها 700 ورزشکار منتخب کشوری در 6 رشته ورزشی والیبال، بسکتبال، فوتسال، دو میدانی، تنیس روی میز، همچنین تکواندو، شنا و کشتی آزاد به رقابت بایکدیگر پرداختند.

بر پایه این گزارش، در رشته والبیال تیم پتروشیمی توانست با اقتدار قهرمان ایندوره از مسابقات شود ، گاز و پالایش و پخش “الف” عنوان های دوم تا سوم را به خود اختصاص دادند.

مدیر توسععه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران و رئیس ستاد برگزرای هفتمین المپیاد ورزشی فرزندان پسر صنعت نفت گفت: تربیت انسان های سلامت و شاداب از جمله توجه به جوان ترها وظیفه مهم توسعه منابع انسانی در این حیطه است.

عباس خنیفر با تاکید بر توسعه ورزش همگانی و کشف استعدادهای قهرمانی در میان جوانان صنعت نفت ‌اظهار کرد: معتقدیم برگزاری چنین برنامه هایی برای تربیت نیروی انسانی آینده موثر باشد.

در این مراسم که با حضور مدیران و مسئولان اداری ورزش صنعت نفت کشور برگزار شد، مدیر کل ورزش وزارت نفت با ارزیابی مثبت از این دوره از رقابت ها و ارتقای کیفی المپیادهای ورزشی در صنعت نفت، از برگزاری هرساله برخی المپایاد ها خبر داد.

وی توسعه ورزش همگانی در میان قشرجوان صنعت نفت را از اهداف مهم برشمرد.

غلامرضا شاه کرمی افزود: اداره کل ورزش وزارت نفت، برگزاری 6 المپیاد را در برنامه کاری خود قرار داده که هر ساله در سه بخش برگزار می شود.

شاه کرمی اظهار کرد: استعدادیابی، برگزاری دو المپیاد فرزندان پسر کارکنان وزارت نفت و بانوان زیر 26 سال به صورت سالانه از برنامه های اداره کل ورزش صنعت نفت است.

هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی سراسری فرزندان پسر وزارت نفت از 24 بهمن ماه به میزبانی شرکت ملی نفت ایران در مجتمع ورزشی – تفریحی محمودآباد آغاز شد و شامگاه یکشنبه (30 بهمن) پایان یافت.

از نکات قابل توجه مسئولین و تماشاگران این مسابقات بازیهای زیبایی برادران دو قلو قجری بود.

سرپرستی تیم پتروشیمی را حسن اسکندری به عهده داشت.

مربی تیم پتروشیمی که با ارنج های خوب خود باعث قهرمانی این تیم شد به عهده حبیب عویدزاده بود.

دیدگاه کاربران

نظرات در انتظار تایید: 1

کل نظرات :12

  • milad

    تاریخ : ۶ - اسفند - ۱۳۹۰

    vaghean bacheha zahmat keshidan ta be in pirozi dast peida kardim


  • مائده ناخدااصل

    تاریخ : ۷ - اسفند - ۱۳۹۰

    بـــــــــــــــــــــــــــــــد نیست از والیبال بانــــــــــــــــــــــــوان پتروشیمی بندرامام بگین که مشغول لیگ دسته 2 کشور هستیم !!!!


  • عنایت

    تاریخ : ۷ - اسفند - ۱۳۹۰

    درور به همه بچه های والیبال ماهشهر

    واقعا مقتدرانه اول شدن


  • ali

    تاریخ : ۷ - اسفند - ۱۳۹۰

    مرسی آقای کاظمی نژاد . واقعان دوره مسابقات خوبی بود . همیشه موفق باشید


  • قهار عبدالله پور

    تاریخ : ۱۱ - اسفند - ۱۳۹۰

    lige daste 2 male keyeeeeeeeeeee!!!!! :D radeye khodetunam tu lig migofti badan harfi az mosahebe mizadin.


  • یاسمن

    تاریخ : ۱۳ - اسفند - ۱۳۹۰

    دوستان عزیز سلام لطفا بیایید همه با هم پارسی را پاس بداریم و بجای نوشتن جملات فارسی با حروف انگلیسی از الفبای فارسی استفاده کنیم که هم بسیار زیباتر است و هم نظر شما را صریح و سریع انتقال میدهد.
    بسی رنج بردم دراین سال سی عجم زنده کردم بدین پارسی
    چو بر باد دادند رنج مرا نبد حاصلی سی و پنج مرا
    (فردوسی)


  • roohi.amr

    تاریخ : ۱۶ - اسفند - ۱۳۹۰

    bah bah,shahed pishrafte bache hamoon hastim!


  • محمد بحراني

    تاریخ : ۱۸ - اسفند - ۱۳۹۰

    تجليل از بانوي زحمتكش ژيمناستيك شهرستان ماهشهر
    باعرض سلام خدمت ورزش دوستان گرامي ماهشهري ، بدينوسيله هيئت ژيمناستيك شهرستان از زحمات سركار خانم سعاد كاهيني كه در امر آموزش نوآموزان ژيمناستيك (دختران )با هيچ چشم داشتي و فقط براي اعطلاي ورزش و ورزشكاران از وقت و زندگي خود زده و جور ژيمناستيك شهرستان را به دوش دارند كمال تشكر و قدرداني مينمايد ، باشد كه خداوند پاداش نيك ايشان را عطا فرمايند .به اميد پيروزي و موفقيت ايشان در تمامي عرصه هاي زندگي.


  • یاسمن

    تاریخ : ۱۹ - اسفند - ۱۳۹۰

    آقای بحرانی سلام
    حال که از طرف هیئت زیمناستیک ماهشهر تجلیل و تقدیری از یکی از بانوان تلاشگر شده پس چرا بصورت یک تیتر خبری در بخش آخرین اخبار قرار نگرفته است؟ و فقط بصورت یک نظر نوشته شده آنهم نه در بخش زیمناستیک!!!؟؟


  • محمد بحراني

    تاریخ : ۲۰ - اسفند - ۱۳۹۰

    باسلام
    بنده عذرخواهي ميكنم اگر فكر ميكند كوتاهي از طرف اينجانب صورت گرفته، اماچون عكس سركار خانم كاهيني به دستم نرسيده بود و ميخواستم قبل از سال جديد از ايشان تشكر و قدرداني شود اين كار صورت گرفت ، در ضمن هيئت ژيمناستيك ماهشهر اين را در دستور كار خود از قبل قرار داده بود. باتشكر از يگيري هاي جنابعالي كه هم نكته بين وهم به فكر ورزش بانوان ميباشيد.


  • یاسمن

    تاریخ : ۲۱ - اسفند - ۱۳۹۰

    آقای بحرانی استاد ارجمند سلام
    بزرگ منشی. عزت نفس و فروتنی شما ستودنی است .ولی کمی هم به ما بانوان حق بدهید زیرا این قشر از جامعه اگرچه در اکثر موارد بسیار پرتلاش .کوشا و بسیار موفق هم هستند ولی در سیستم اداری و اجتماعی امروز ما معمولا در حاشیه قرار میگیرند و زحمات آنان نادیده گرفته میشود ولی در شرایط مشابه به آقایان بسیار بهاء داده میشود .
    ولی بسیار خوشحال هستم که در این موردچنین قصدی نبوده است و خوشا به سعادت مربیان و ورزشکاران رشته ی زیمناستیک ماهشهر که نعمتی بزرگ چون شما استاد گرامی را در ریاست هیئت خود دارند که با این دقت نظر به مربیان خود بهاء می دهدکه قطعا باعث رشد و شکوفایی این رشته و موفقیت ورزشکاران آن خواهد شد.
    باز هم از قضاوت عجولانه ی خود عذر خواهی میکنم . با تشکر


  • محمد بحراني

    تاریخ : ۲۱ - اسفند - ۱۳۹۰

    جامعه ژيمناستيك شهرستان ماهشهر پيشاپيش عيد سعيد باستاني را به تمامي مربيان ،داوران،ژيمناستيك كاران و ژيمناستيك دوستان عرض تبريك دارد انشالله اين رشته مادر و زيبا بتواند جوابگوي سيل عظيم ورزش دوستان گرامي شهرستان باشد و اميدوارم در سالهاي آينده اين رشته صاحب يك سالن اختصاصي شود.


ارسال دیدگاه